۱۰۳ عنوان برنامه هم‌زمان با هفته دفاع مقدس در یزد/دارالعباده میزبان یک شهید می‌شود+فیلم

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از اجرای ۱۰۳ عنوان برنامه و ۲ هزار و ۵۰۰ ریز برنامه در سطح استان خبر داد و گفت: از شاخص‌ترین برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس میزبانی از یک شهید در استان یزد است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، سردار حسین زارع کمالی، امروز _ سه‌شنبه بیست‌وهفتم شهریور_ در نشست خبری تشریح برنامه‌های سپاه همزمان با هفته دفاع مقدس اظهار کرد: مردم ما در دوران دفاع مقدس نشان دادند در هر شرایطی ایستادگی می‌کنند و قدمی از ارزش‌ها پا پس نمی‌کشند.

وی با اشاره به اینکه تئاتر «رسم شیدایی ۴» از ۳۱ شهریور به مدت هفت روز تا ۶ مهرماه در دهکده مقاومت در جنب پارک کوهستان اجرا می‌شود، افزود: در اجرای این نمایش بیش از ۴۲۰ نفر از بسیجیان استان به ایفای نقش می‌پردازند و سال گذشته شهید حسن‌نژاد از شهدای حادثه راسک در این نمایش حضور داشت.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: این نمایش سیر کاملی از مراحل تشکیل انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، سپاه الغدیر در جبهه‌ها و … و آماده‌سازی جامعه جهت تحقق تمدن نوین اسلامی و آمادگی جهت ظهور می‌پردازد.

زارع کمالی با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم از این نمایش در طی سال‌های گذشته خاطرنشان کرد: در حاشیه نمایش رسم شیدایی ۴ نمایشگاهی از دستاوردهای دفاع مقدس، با حضور پایگاه‌های مقاومت بسیج و شهرستان‌ها و نقش شهرستان‌ها در زمینه ظهور امام زمان (عج) برپا است.

وی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس ۱۰۳ برنامه و ۲ هزار و ۵۰۰ ریز برنامه در سطح استان تعریف شده است که توسط اقشار مختلف بسیج و سپاه الغدیر اجرا می‌شود، گفت: از شاخص‌ترین برنامه در هفته دفاع مقدس میزبانی از یک شهید در استان یزد است که همزمان با آغاز امامت امام‌زمان (عج) شناسایی شده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به برگزاری رژه سراسری در روز ۳۱ شهریور افزود: در این مراسم ۳۳ گروهان رژه رونده، نیروهای بسیج، سپاه و فراجا حضور دارند و ۴۷ گروهان زرهی اجرا خواهند داشت.

زارع کمالی از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس را همایش‌های نقش استان یزد در دفاع مقدس، همایش کتابخوانی، میز خدمت، ویزیت رایگان توسط نیروهای پزشکی، مرمت و بهسازی منازل مسکونی، رویداد ملی ستاره‌های بی نشان … عنوان کرد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره مسابقات قرآن و عترت بسیج گفت: تاکنون ۵۰ هزار نفر در این جشنواره ثبت نام کردند و مسابقات مهر ماه در سطح شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از اهدای بسته‌های لوازم تحریر، ۲۰۰ سری جهیزیه به نیت شهدای متعلق به ایام مهر و شهریور، برگزاری شیفت ایثار، افتتاحیه قرارگاه جهادی، برگزاری یادواره‌های شهدا و آبروی خبر داد.

زارع کمالی با اشاره به برگزاری همایش نقش زنان در دفاع مقدس، مراسم دورهمی دختران با هدف هویت زن مسلمان، ایجاد پاتوق‌های ریحان به عنوان فضای شاد و مطمئن برای ایده‌پردازی و فعالیت‌های هنری ورزشی دختران افزود: همایش اقتدار بسیج، شب شعر دفاع مقدس، نقش پایگاه‌های مقاومت بسیج در تمدن نوین اسلامی و تشیع شهید گمنام در هفته دفاع مقدس بخش دیگری از برنامه‌ها است.

کد خبر 791005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.