جشنواره سینمای جوان پله‌ای برای برگزاری جشنواره‌های دیگر در قزوین باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: نباید راضی به وضع موجود باشیم، بلکه باید بتوانیم جشنواره هفتادم سینمای جوان را پله‌ای برای برگزاری جشنواره‌های بعدی کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، عباس کاظمی عصر امروز _سه‌شنبه بیست‌وهفتم شهریور_ در مراسم افتتاح جشنواره‌ای منطقه‌ای سینمای جوان در قزوین اظهار کرد: این جشنواره از این منظر که می‌توانیم فرصتی را برای معرفی چهره‌های استان داشته باشیم، اتفاق قابل توجهی است.

وی با بیان اینکه اتفاقی که این روزها در قزوین شاهد آن هستیم، اقدامی به یاد ماندنی در حوزه فرهنگ و هنر است، افزود: برگزاری هفتادمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در قزوین با همت مسئولان سطوح مختلف و انجمن سینمای جوان قزوین در حال برگزاری است و می‌تواند موجب رشد و تعالی ظرفیت‌های خوب استان شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با تأکید بر اینکه این جشنواره فرصت تبادل و تعامل بین تجربیات چهره‌ها در حوزه فیلم و عکس است، گفت: دارای سرمایه‌های بزرگی از میان هنرمندان در کشور هستیم و باید به این حوزه توجه کنیم.

کاظمی افزود: دانایی و توانایی این هنرمندان را باید برای رشد و پویایی ظرفیت‌های هنری استان قزوین دریابیم و برای توسعه فرهنگی و هنری در این استان به برگزاری این دست از رویدادهای فرهنگی و هنری نیاز ویژه‌ای داریم.

وی ادامه داد: در حوزه فرهنگ و هنر نباید راضی به وضع موجود باشیم، بلکه باید بتوانیم جشنواره هفتادم سینمای جوان را پله‌ای برای برگزاری جشنواره‌های بعدی بکنیم و از ظرفیت‌های مختلف آن استفاده کنیم.

کد خبر 790909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.