اصلاح و ترمیم خطوط انتقال آب در ۵ محله کرمانشاه

مدیر آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه از اصلاح و ترمیم خطوط اصلی انتقال آب در پنج محله شهر کرمانشاه خبر داد.

اکبر ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه با اشاره به تعمیر خط انتقال جمع‌آوری چاه‌های کمربندی غربی، واقع در جنب آپارتمان‌های هشت بهشت الهیه اظهار کرد: تعویض شش متر از این خط انتقال با لوله ۴۰۰ چدن داکتیل توسط واحد اجراییات آب و فاضلاب شهرستان در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون قطعی آب انجام شد.

وی افزود: رفع شکستگی خط ۱۵۰ چدن داکتیل واقع در تپه فتحعلی‌خان، مقابل درب ساختمان آبفای منطقه یک نیز با وجود موانع زیاد، توسط اکیپ اجراییات شهرستان در شرایط سخت‌کاری انجام و با این کار از هدررفت مقدار زیادی آب جلوگیری شد.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه با اشاره به اصلاح خط انتقال جمع‌آوری چاه‌های کمربندی غربی واقع در ورودی شهرک دادگستری خاطرنشان کرد: به علت ترکیدگی لوله در این خط انتقال، تعویض لوله ۴۰۰ چدن داکتیل در دستور کار قرار گرفت.

ناصری اضافه کرد: تعمیر خط انتقال سایز ۴۰۰ چاه‌های کمربندی غربی، واقع در شهرک الهیه نیز در پی گزارش شکستگی این خط انتقال، پس از بازدید و بررسی کارشناسان بهره‌برداری شهرستان کرمانشاه از محل انجام شد.

وی از ترمیم خط اصلی شبکه توزیع آب شهرک بهداری خبر داد و تاکید کرد: شکستگی لوله اصلی سایز ۲۰۰ آزبست شهرک بهداری نیز پس از حفاری به طول پنج متر، عرض دو متر و عمق ۱/۵ متر رفع شد و از هدررفت مقدار زیادی آب جلوگیری به عمل آمد.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه اضافه کرد: با توجه به شرایط سخت کاری، همه این عملیات‌ها با رعایت اصول ایمنی و به صورت ویژه، در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط واحد اجراییات آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه اجرایی شد.

کد خبر 790885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.