آیین آغاز به‌کار ستاد مهر شهر اصفهان و رونمایی از تجهیزات جدید ترافیکی برگزار شد

سی‌ونهمین ویژه برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت آیین آغاز به‌کار ستاد مهر شهر اصفهان و رونمایی از تجهیزات جدید ترافیکی امروز (چهارشنبه) با حضور مدیران شهری اصفهان در سالن اجتماعات سازمان قطار شهری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آئین آغاز به‌کار ستاد مهر شهر اصفهان و رونمایی از تجهیزات جدید ترافیکی در قالب سی‌ونهمین ویژه برنامه «به احترام مردم اصفهان» امروز _چهارشنبه بیست‌وهشتم شهریور_ با حضور مدیران شهری اصفهان برگزار شد.

از جمله اقدامات مدیریتی و ترافیک در ستاد مهر، اجرای طرح شناورسازی ساعات کار ادارات در راستای کاهش ترافیک که در مرحله تصویب در شورای ترافیک استان است، هماهنگی با آموزش و پرورش و تفاوت ساعات آغاز مقاطع تحصیلی، مدیریت و هوشمندسازی سرویس مدارس از طریق سامانه سفیر مهر، شناسایی مدارس ترافیک‌زا و گلوگاه‌های ترافیک، کمپین نظم‌بخشی و روان‌سازی ترافیک با همکاری انجمن اولیا و مربیان، سرویس مدارس، دانش‌آموزان و شهرداری اصفهان با ارائه آموزش‌های فرهنگ شهروندی و مدیریت پارک سرویس مدارس با استفاده از حیاط مدارس است.

بازدید میدانی از وضعیت خطوط اتوبوس مترو و تاکسی، پایش ترافیک از مرکز کنترل ترافیک و اعمال جریمه متخلفان، راه‌اندازی ۱۲ گشت سیار، برنامه ریزی برای اتمام عملیات عمرانی و جمع‌آوری کارگاه‌های عمرانی از دیگر اقدامات ستاد مهر است.

طرح تعمیر رایگان دوچرخه برای دانش‌آموزان در ۴ ایستگاه در سطح شهر از دیگر اقدامات ستاد مهر بوده است، از سوی دیگر در مناطق کم‌برخوردار نیز دوچرخه به‌صورت امانی در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

برای آماده‌سازی شهر نیز تجهیز ۸۰ چراغ راهنمایی به برق اضطراری، شست‌وشو، نظافت و هرس درختان اطراف مدارس به کمک خدمت شهری، نصب ۲۰۶ سرپناه ایستگاه اتوبوس، ایمن‌سازی و اجرای طرح‌های ترافیکی در ۳۳۲ مدرسه و زیباسازی و فضا سازی شهر انجام شده است

کد خبر 790862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.