آغاز بهار تعلیم و تربیت در خوزستان

بهار تعلیم و تربیت دانش‌آموزان کلاس اولی با نواختن زنگ شکوفه‌ها در خوزستان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، عبدالله حبیبی امروز _سه‌شنبه بیست و هفتم شهریور_ در حاشیه آئین زنگ شکوفه‌ها در دبستان شاهد فاطمیه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت و آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی دقیقی که در استان خوزستان انجام شده سال تحصیلی خوبی را آغاز خواهیم کرد.

وی افزود: ثبت‌نام دانش‌آموزان، ثبت و توزیع کتب درسی و ابلاغ برنامه‌های مدون پرورشی و تربیتی به مدارس انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به تهیه کارنامه پرورشی و تربیتی ویژه مدیران مدارس، خاطرنشان کرد: مدیران مدارس در طول سال تحصیلی بر اساس این کارنامه ارزیابی خواهند شد.

حبیبی با اشاره به توزیع متوازن نیروی انسانی در اتاق بررسی وضعیت شهرستان‌ها تصریح کرد: مسئله نقل و انتقال نیروی انسانی نیز مدیریت شد تا در ابتدای سال تحصیلی شاهد کلاس بدون معلم نباشیم.

وی با اشاره به وضعیت سرویس مدارس افزود: تهیه سرویس برای دانش‌آموزان مطابق آئین‌نامه اجرای هیئت وزیران به وزارت کشور و شهرداری‌ها واگذار شده و آموزش و پرورش وظیفه اطلاع‌رسانی را برعهده دارد که این وظیفه را به خوبی انجام داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: پیش‌بینی سامانه سپند برای ثبت‌نام سرویس مدارس اقدام خوبی است، اما ممکن است سال اول دارای ایراداتی باشد.

کد خبر 790804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.