انعقاد تفاهم‌نامه برای توسعه گردشگری شهری در قزوین

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان قزوین از انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه جامع علمی_کاربردی برای توسعه گردشگری شهری در این استان خبر داد.

مهدی حاجی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه جامع علمی-کاربردی برای توسعه گردشگری شهری در این استان خبر داد و اظهار کرد: تفاهم‌نامه همکاری مشترک سازمان همیاری شهرداری‌های استان قزوین و دانشگاه جامع علمی کاربردی در راستای توسعه و تعمیق فعالیت‌های شهرداری‌های استان در بخش‌های گردشگری و صنایع دستی منعقد شد.

وی با بیان اینکه این تفاهم‌نامه با هدف توسعه همکاری‌های آموزشی، گردشگری، صنایع دستی، میراث فرهنگی به امضا رسیده است، گفت: افزایش بهره‌وری و اشتغال پایدار در حوزه‌های کاری مرتبط با صنعت توریسم و صنایع دستی و تعامل و همکاری مؤثر درباره کلیه محورهای تفاهم‌نامه از جمله گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی از اهداف اصلی انعقاد تفاهم‌نامه است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان قزوین توسعه و تعمیق ارتباط طرفین، افزایش سطح توانمندی جامعه هدف و ارتقای جایگاه آموزش‌های عالی علمی کاربردی را از دیگر اهداف تفاهم‌نامه یاد شده دانست و اضافه کرد: امضای این تفاهم‌نامه به برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف، کسب مهارت و صدور گواهینامه‌های مرتبط با تفاهم‌نامه منجر می‌شود.

حاجی‌خانی ادامه داد: شناسایی و معرفی ایده‌های نوین در حوزه‌های صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی و ارائه آموزش کاربردی در جهت اشتغال دانشجویان و دانش‌آموختگان از نتایج مثبت انعقاد تفاهم‌نامه مزبور خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: سازمان همیاری شهرداری‌های استان قزوین با استفاده از توان تخصصی، ارتباط با بخش‌ها و حوزه‌های مختلف و امکانات موجود تمام تلاش خود را در زمینه عملی شدن اهداف این تفاهم‌نامه به کار خواهد بست.

کد خبر 790788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.