سرویس‌دهی اتوبوسرانی اهواز به دانش‌آموزان استثنایی 

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اهواز گفت: اتوبوس‌هایی برای جابه‌جایی دانش‌آموزان استثنایی در بعضی نقاط اهواز در نظر گرفته شده است.  

حجت‌الله سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان با اشاره به برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات به دانش آموزان استثنایی، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود سرویس‌های برای جابه‌جایی دانش‌آموزان مدارس استثنایی در بعضی نقاط اهواز از جمله چهارشیر که مرکز مدارس استثنایی اهواز است، میدان کارگر و میدان انقلاب برقرار شود.

وی افزود: والدین فرزندشان را به اولین خط حمل و نقل همگانی تحت پوشش سرویس مدارس استثنایی می‌رسانند و دانش آموزان ادامه مسیر را با این اتوبوس‌ها طی می‌کند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اهواز در خصوص حمل‌ونقل دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: تمام ون‌های خریداری و تاکسی‌ها نوسازی شده است که در قالب سرویس مدارس خدمات ارائه می‌دهند.

سلیمانی اضافه کرد: بیش از ۴۰ شرکت مدارس نیز ثبت شده‌اند و خانواده‌های متقاضی از طریق ثبت نام در سامانه سپند می‌تواند از خدمت سرویس مدارس استفاده کنند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در آستانه بازگشایی مدارس افزود: سال گذشته ایمن‌سازی در ۱۰۰ مدرسه حادثه‌خیز انجام شده است و امسال نیز طبق لیست این کار و نقاشی در مدارس را انجام می‌دهیم.

کد خبر 790777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.