پرونده اختلاس در شهرداری زنجان در دست بررسی است/ ۱۲۱ آتش‌نشان در زنجان جذب می‌شود

مدیرکل امور شهری استانداری زنجان گفت: پرونده اختلاس در شهرداری زنجان در دست بررسی است.

سعید خلجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: یکی از مواردی که همواره در امور شهری پیگیر آن هستیم، جلوگیری از تخلفات احتمالی در شهرداری‌هاست.

وی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته بررسی درباره این تخلفات تشدید شده و تقریباً گلوگاه‌های تخلفات مالی بسته شده است، اضافه کرد: اخیراً اختلاسی توسط یکی از کارکنان شهرداری زنجان کشف شد که پرونده در دست بررسی و رسیدگی است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان با اشاره به اینکه با تلاش‌های مجموعه امنیتی استان در اداره کل اطلاعات استان در دو سال اخیر ۱۵ نفر از عوامل تخلف در شهرداری از جمله تعدادی کارمندان شهرداری و ورابطین خارج از شهرداری شناسایی شده‌اند، اضافه کرد: احکام برخی از متخلفان صادر و پرونده برخی دیگر در دست بررسی است.

خلجی همچنین در ارتباط با مشکل آتش‌نشانان و تجمع آنها نیز گفت: آتش‌نشانان برخی از رفاهیات از جمله بند «ی» را در تجمع خود خواستار بودند که در این زمینه نیز به دیوان نامه ارسال شده است.

وی تصریح کرد: ما به دنبال اجرای عدالت هستیم و باید اگر شمولیتی وجود دارد یا ندارد همه از آن بهره‌مند شوند، از همین رو با جزئیات و با دقت در حال رسیدگی به درخواست‌های آتش‌نشانان هستیم.

مدیرکل امور شهری استانداری زنجان گفت: قطعاً تلاش مجموعه شهرداری و امور شهری ارائه خدمات بهتر از آنچه هست، برای آتش‌نشانان است، چرا که امنیت شهر توسط این افراد زحمتکش تأمین می‌شود.

خلجی از اخذ مجوز جذب ۱۲۱ آتش‌نشان در زنجان خبر داد و افزود: شش نفر از این افراد از بین بانوان خواهند بود که در ایستگاه‌های مختلف مشغول می‌‎شوند.

کد خبر 790762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.