۲۴۰۰ واحد مسکونی به متقاضیان تحویل داده شده است

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه ۲۰ هزار متقاضی واحد مسکونی در استان زنجان تخصیص پروژه شده است، گفت: تاکنون دو هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی در استان تحویل متقاضیان شده است.

جعفر قزوینیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: پنج هزار نفر متقاضی برای مسکن ملی در سامانه ثبت‌نام کردند، اما در طول زمانی که فرصت داشتند، واریزی نداشتند.

وی با اشاره به اینکه از کل ثبت‌نامی‌ها هفت هزار و ۵۰۰ نفر نیز تک واریزی بودند، اضافه کرد: برای بهره‌مندی همه متقاضیان از مسکن ملی و تسهیلات مربوط به آن برای سه هزار و ۳۰۰ نفر پیامک ارسال شد تا در کوی ثمین زمین به آنها اختصاص داده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه از کل متقاضیان واجد شرایط دو هزار و ۵۰۰ نفر متقاضی زمین در کوی ثمین بودند، گفت: اراضی در این محدوده در قالب «دهکده شهری» اختصاص داده شده است و این محل تبدیل به شهرک خواهد شد.

قزوینیان افزود: در صورت تکمیل ظرفیت پنج هزار نفری که کلاً واریزی نداشتند، در اولویت بعدی خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ هزار متقاضی واحد مسکونی در استان زنجان تخصیص پروژه شده است، گفت: تاکنون دو هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی در استان تحویل متقاضیان شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان افزود: همچنین تعداد چهار هزار و ۶۰۰ واحد هم توسط متقاضیان انتخاب واحد شده است و مراحل رفع نقص و تکمیل زیرساخت‌ها انجام می‌شود.

قزوینیان گفت: همچنین تعداد ۷۰۰ واحد آماده شده است اما متقاضیان به دلایل مختلف برای انتخاب واحد مراجعه نکرده‌اند.

کد خبر 790737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.