۵۳۰۰ واحد مسکونی در کوی زیتون در غرب شهر زنجان تحویل می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در روزهای آینده واحد مسکونی در کوی زیتون در غرب شهر زنجان تحویل می‌شود.

جعفر قزوینیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان تخصیص پروژه شده است، گفت: از این تعداد تا پایان سال‌جاری بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

وی افزود: از این تعداد پنج هزار و ۳۸۵ واحد در کوی زیتون در غرب شهر زنجان، پنج هزار و ۱۶۶ واحد در کوی زنگان در شرق زنجان و تعداد محدودی هم در شهرستان‌های استان قرار دارد که با تکمیل زیرساخت‌ها به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی طرح‌های نهضت ملی مسکن در استان از ۴۰ درصد تا ۱۰۰ درصد است، اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از اردیبهشت سال‌جاری تحویل تعدادی از واحدهای مسکونی در شرق و غرب زنجان آغاز شده است و این رویه همچنان ادامه دارد.

قزوینیان با بیان اینکه تکمیل زیرساخت‌ها زمان‌بر است، افزود: متناسب با پیشرفت فیزیکی طرح‌های نهضت ملی مسکن و تحویل واحدها پیگیر تکمیل هرچه سریع زیرساخت‌های آب، برق، گاز، فاضلاب و آسانسور آنها هستیم.

وی با بیان اینکه اجرای نهضت ملی مسکن به دلیل تعدد بالای طرح‌ها کار بسیار سنگین و سختی است، بیان داشت: مردم را درک می‌کنیم و سعی خواهیم کرد متقاضیان خیلی سریع در واحدهای مسکونی خود اسکان پیدا کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه حجم بالای کار و تحویل واحدها در سریع‌ترین زمان، تلاش نیروها را مضاعف کرده است، گفت: تکمیل آورده متقاضیان و تزریق به موقع تسهیلات بانکی در اتمام طرح‌های نهضت ملی مسکن نقش مؤثری دارد، البته در کنار تسریع در اتمام طرح‌ها به کیفیت آنها نیز توجه لازم صورت می‌گیرد.

قزوینیان با تاکید بر اینکه تأمین زیرساخت‌ها متناسب با پیشرفت فیزیکی طرح‌ها و تحویل واحدها اجرا می‌شود، افزود: پیگیری لازم نسبت به تسریع در تأمین زیرساخت‌ها از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان صورت می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان افزود: خوشبختانه در بخش تأمین گاز طرح‌ها وضعیت بهتر است و در بخش برق عقب‌ماندگی را شاهد هستیم و در بخش اجرای آب و فاضلاب نسبتاً پیشرو هستیم، البته باید توجه داشت که تأمین زیر ساخت‌ها پروژه به پروژه متفاوت است.

کد خبر 778209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.