بهره‌برداری از ۸۰ میلیارد ریال پروژه سازمان حمل‌ونقل بار اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: همزمان با برگزاری آئین افتتاحیه ستاد مهر شهر اصفهان از دو پروژه به ارزش ۸۰ میلیارد ریال شامل سامانه هوشمند ثبت تخلفات باری این کلان‌شهر و مرکز مانیتورینگ و پایش تصویری مراکز معاینه فنی فردا (چهارشنبه) رونمایی می‌شود.

سیدعلی عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از پروژه‌های شاخص سازمان حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان راه‌اندازی سامانه هوشمند ثبت تخلفات باری است که با مبلغی بالغ‌بر ۳۰ میلیارد ریال برای نخستین‌بار در سطح کشور است که عملیاتی می‌شود.

وی افزود: از مزایای این پروژه علاوه‌بر کاهش نیروی انسانی، رصد تعداد قابل ملاحظه‌ای از خودروهای باری درون شهری توسط هر کدام از این خودروهای ثبت تخلف است، همچنین این خودروها می‌توانند بر خودروهایی که بدون اسناد حمل و مجوزهای لازم است را اعمال قانون و کنترل کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان تصریح کرد: امیدواریم با توسعه این پروژه‌ها در فازهای بعدی گام مؤثری برای ساماندهی حوزه ترافیک شهری اصفهان برداریم.

عبدالهی با اشاره به پروژه مرکز مانیتورینگ و پایش تصویری مراکز معاینه فنی شهر اصفهان گفت: این پروژه مبلغی نزدیک به ۵۰ میلیارد ریال هزینه دربرداشته است.

وی ادامه داد: با نصب دوربین‌های نظارت تصویری در همه مراکز معاینه فنی شهر اصفهان، همچنین ارتباط از طریق فیبر نوری و نصب مانیتورها در سالن مانیتورینگ سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری این کلان‌شهر بهره‌برداری می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان تاکید کرد: این پروژه یک طرح محیط زیستی به‌شمار می‌رود و با راه‌اندازی آن گام مؤثری برای حفظ محیط زیست و کنترل خودروهای آلاینده در سطح شهر اصفهان خواهیم برداشت.

عبدالهی خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه امکان رصد و کنترل ناوگان باری درون شهری نیز در این مرکز مانیتورینگ فراهم شده است.

کد خبر 790723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.