مهلت یک ماهه دادستان کرمانشاه برای ساماندهی آبشوران

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه شهرداری را مکلف کرد تا ظرف یک ماه آینده نسبت به ساماندهی رودخانه آبشوران در محدوده نزدیک به مسجد آیت‌الله بروجردی اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی امروز _سه‌شنبه بیست‌وهفتم شهریور_ در جمع خبرنگاران با اشاره به طولانی شدن روند اجرای پروژه ساماندهی رودخانه آبشوران اظهار کرد: از چندی پیش ساماندهی بخشی از این رودخانه در محدوده مسجد آیت‌الله بروجردی توسط آب منطقه‌ای و شهرداری آغاز شد.

وی افزود: اجرای این طرح سبب شده است تا مسیر اصلی تردد شهروندان از میدان آیت‌الله کاشانی به میدان فردوسی به‌عنوان یکی از شلوغ‌ترین مسیرهای تردد در شهر کرمانشاه مسدود شود.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: این مسئله سبب شده است تا در حال حاضر در پاره‌ای از ساعات روز، شاهد ترافیک شدیدی در سایر مسیرهای فرعی باشیم که گلایه شهروندان را به‌دنبال داشته است.

کریمی تاکید کرد: طبق بررسی‌های انجام شده، آب منطقه‌ای وظایف خود را در این پروژه به پایان رسانده است و اجرای باقی‌مانده پروژه را به شهرداری واگذار کرده، اما شهرداری در تکمیل پروژه تعلل داشته و پروژه را متوقف کرده است.

وی اضافه کرد: شهرداری کرمانشاه مکلف است، ظرف مدت یک ماه عملیات ساماندهی آبشوران را در این محدوده به پایان برساند.

دادستان کرمانشاه تاکید کرد: بدیهی است که تمام نشدن این پروژه در موعد مقرر به منزله ترک فعل قلمداد می‌شود و پیگیری قضائی را به‌دنبال خواهد داشت.

کد خبر 790639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.