از ارزیابی خوب میزان پرداختی معوقات پرستاران تا پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری ۱۴۰۳

ایمنا از پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری ۱۴۰۳، تولید بیش از ۲۰۰ اثر تصویری توسط بزرگ‌ترین گروه همخوانی جهان اسلام، اعزام ۱۷۰ هزار زائر بیت‌الله‌الحرام از ۱۶ ایستگاه پروازی به سرزمین وحی و ارزیابی خوب میزان پرداختی معوقات پرستاران در بسته خبری پنجره امید می‌گوید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز در بسته خبری پنجره امید به سراغ پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری ۱۴۰۳ می‌رویم، در ادامه نیز تولید بیش از ۲۰۰ اثر تصویری توسط بزرگ‌ترین گروه همخوانی جهان اسلام مطرح شده است، همچنین اعزام ۱۷۰ هزار زائر بیت‌الله‌الحرام از ۱۶ ایستگاه پروازی به سرزمین وحی و ارزیابی خوب میزان پرداختی معوقات پرستاران نیز از جمله موضوعاتی است که در ادامه جزئیات بیشتر آن بیان شده است.

از ارزیابی خوب میزان پرداختی معوقات پرستاران تا پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری ۱۴۰۳

وام ازدواج و فرزندآوری ۱۴۰۳ پرداخت شد

محمدرضا فرزین، رئیس‌کل بانک مرکزی پس از جلسه همفکری با کمیسیون اصل نود مجلس در جهت تسهیل و تسریع در پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری درباره عملکرد شبکه بانکی در اجرای تسهیلات تکلیفی اظهار کرد: مجموع وام ازدواج و فرزندآوری که تاکنون توسط شبکه بانکی به متقاضیان پرداخت شده، بیش از ۱۰۰ همت است که ۸۱ همت آن مربوط به وام ازدواج و ۱۹ همت مربوط به وام فرزندآوری است.

وی از پرداخت ۱۰۰ همتی تسهیلات ازدواج و فرزندآوری از ابتدای سال تا ۲۵ شهریور خبر داد و افزود: برنامه بانک مرکزی تأمین منابع لازم برای پرداخت بیشتر از ۲۰۰ همت تسهیلات تکلیفی پیش‌بینی شده است و به زودی روش‌های پرداخت دیگری برای تسهیلات ازدواج و فرزند پس از نهایی شدن اجرایی می‌شود.

رئیس‌کل بانک مرکزی ادامه داد: اعطای رقم ۵۰ همت بودجه اضافه بر ۲۰۰ همت قانونی برای پرداخت وام ازدواج و فرزند که دو هفته پیش در هیئت عامل بانک مرکزی تصویب شد، بین هفت بانکی که متقاضیان دریافت این دو تسهیلات در آنها زیاد است، آغاز شد.

فرزین خاطرنشان‌کرد: بر اساس توافقاتی که با کمیسیون اصل نود مجلس انجام دادیم، مقرر شد که مبالغی نیز از روش‌های دیگر برای متقاضیان پرداخت شود که پس از نهایی شدن اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد.

از ارزیابی خوب میزان پرداختی معوقات پرستاران تا پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری ۱۴۰۳

بزرگ‌ترین گروه همخوانی جهان اسلام، بیش از ۲۰۰ اثر تصویری تولید کرده است

رحیم قربانی، مسئول سازمان قرآن و عترت بسیج تهران گفت: به فضل الهی گروه همخوانی و تواشیح محمد رسول الله (ص) بسیج تهران توانسته است با الگوآفرینی، یک جریان‌سازی ویژه در تشکیل گروه‌های متعدد و بزرگ دینی و قرآنی در کشور و حتی سایر کشورها داشته باشد؛ بزرگترین گروه همخوانی جهان اسلام با حدود هشت سال فعالیت برای اولین بار بیش از ۲۰۰ اثر تصویری در اماکن مقدس ایران، عراق، سوریه و سایر اماکن تاریخی و ملی تولید کرده است.

وی افزود: یکی از رویکردهای جدید این گروه، حضور و تولید آثار تصویری در اماکن مذهبی و تاریخی استان‌هاست که در راستای این رویکرد جدید، این گروه در اولین اقدام با حضور در استان اردبیل به عنوان پایتخت حسینی، اقدام به تولید بیش از ۱۰ اثر با مضامین دینی، انقلابی، ملی و استانی به زبان‌های ترکی و فارسی کرده است.

از ارزیابی خوب میزان پرداختی معوقات پرستاران تا پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری ۱۴۰۳

۱۷۰ هزار زائر بیت‌الله‌الحرام از ۱۶ ایستگاه پروازی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند

حسام قربانعلی، سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از اعزام ۱۷۰ هزار زائر بیت‌الله‌الحرام به دومین عملیات حج عمره سال جاری خبر داد که در مدت زمان حدود هفت ماه اجرایی می‌شود و اظهار کرد: اعزام زائران به سرزمین وحی از ۲۸ شهریور آغاز می‌شود که تا اوایل فروردین سال ۱۴۰۴ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این اعزام‌ها از فرودگاه امام خمینی (ره) و ۱۵ فرودگاه مراکز استان‌ها انجام خواهد شد و نخستین پرواز از فرودگاه امام خواهد بود، به این منظور فرودگاه‌های یزد، اصفهان، مشهد، ارومیه، تبریز، شیراز، بندرعباس، کرمان، اردبیل، گرگان، بیرجند، ساری، زاهدان، بوشهر و اهواز به ارائه خدمات به زائران و انجام پروازها خواهند پرداخت.

در دور نخست عملیات اعزام به حج عمره سال جاری، تعداد پنج هزار و ۶۱۰ نفر زائر با ۴۴ پرواز رفت و برگشت در مدت ۲۱ روز اعزام شده بودند که این اعزام‌ها از ۱۱ فرودگاه تهران، زاهدان، اهواز، تبریز، یزد، کرمان، بندرعباس، ساری، اصفهان و شیراز انجام شد.

از ارزیابی خوب میزان پرداختی معوقات پرستاران تا پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری ۱۴۰۳

آخرین وضعیت پرداخت مطالبات پرستاران / ‏‬ میزان پرداختی در بعضی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی برای معوقات پرستاران، خوب ارزیابی می‌شود

احمد نجاتیان، رئیس‌کل سازمان نظام پرستاری آخرین وضعیت پرداخت مطالبات پرستاران را تشریح کرد و گفت: کارگروه بررسی فرمول پرداخت تعرفه‌گذاری تاکنون چهار بار طی یک ماه گذشته تشکیل جلسه داده و مسائلی در این جلسه مورد بررسی قرار گرفته است، کارگروه وزارت بهداشت در مسیر بررسی نواقص کارشناسی طرح پیشنهادی سازمان نظام پرستاری قرار گرفته و طرح کارشناسی نهایی را ابلاغ می‌کند.

وی با بیان اینکه جنبه‌های مختلف فرمول پیشنهادی سازمان نظام پرستاری در این جلسات مورد بررسی قرار گرفته است، افزود: یکی از مسائل و مشکلات نظام پرستاری، چگونگی پرداخت تعرفه پرستارانی است که در اتاق عمل به ارائه خدمت می‌پردارند، موضوع چگونگی پرداخت تعرفه خدمات پرستاری برای پرستارانی که در اتاق‌عمل مشغول به کار هستند در یک جلسه مورد بررسی قرار گرفته است.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری درباره آخرین وضعیت پرداخت معوقات پرستاران نیز تصریح کرد: منابع مالی در اختیار دانشگاه‌ها قرار گرفته است، اما از میزان دقیق منابع تخصیص‌یافته برای پرستاران اطلاعی ندارم؛ بررسی‌های سازمان نظام‌پرستاری بیانگر این است که بعضی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی، معوقات دو تا سه ماه تعرفه‌های پرستاری را پرداخت کرده‌اند، همچنین بررسی‌ها بیانگر این است که میزان پرداختی در بعضی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی برای معوقات پرستاران، خوب ارزیابی می‌شود.

کد خبر 790614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.