توسعه بوستان‌های منطقه ۱۳ اصفهان در دستور کار شهرداری است

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: شهرداری این منطقه در بودجه سنواتی خود ردیف‌های مشخصی برای ساماندهی، توسعه و احداث بوستان‌ها در منطقه در نظر گرفته است.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای و ساماندهی بوستان‌های منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان اظهار کرد: شهرداری این منطقه در بودجه سنواتی خود ردیف‌های مشخصی برای ساماندهی و احداث بوستان‌ها در منطقه در نظر گرفته است.

وی افزود: سال گذشته با اعتباری بالغ‌بر ۱۵ میلیارد تومان، ۱۷۰۰ متر مسیر پیاده‌روی در بوستان قائمیه ایجاد و سایت بازی کودکان و سرویس‌های بهداشتی این بوستان را نیز ساماندهی کردیم.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تاکید کرد: نورپردازی بوستان قائمیه بهبود یافته است تا شهروندان بتوانند با امنیت و آرامش بیشتری از آن استفاده کنند.

کشانی با اشاره به دغدغه‌های شهروندان درباره وضعیت معابر پارک‌های منطقه گفت: یکی از مشکلات شهروندان، وضعیت نامناسب معابر پیاده‌روی بوستان‌ها بوده که برای آن‌ها دشواری‌هایی ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: برای رفع این مشکل، ساماندهی معابر بوستان هما با اعتباری بالغ بر ۳.۵ میلیارد تومان به مناقصه گذاشته شده است و به‌زودی عملیات عمرانی آن آغاز خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با اشاره به برنامه‌های آینده برای ساماندهی سایر بوستان‌ها همچون بوستان نسترن، نگار و سروستان خاطرنشان کرد: در کنار این اقدامات، ساماندهی نورپردازی و سایت‌های بازی کودکان در بوستان‌های زمزم و هما نیز در دستور کار قرار دارد.

کشانی گفت: این پروژه‌ها با استفاده از تجهیزات استاندارد اجرا می‌شود تا کودکان بتوانند با امنیت و آرامش از این فضاها بهره‌مند شوند.

وی افزود: عملیات عمرانی مربوط به پروژه‌های جدید همچون بازیکده نور در پارک زمزم و پاتوق شهری در پارک مولانا نیز به‌زودی آغاز خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تاکید کرد: از شهروندان دعوت می‌شود از فضاهای جدید و بهسازی‌شده استفاده کرده و بهبودهای ایجاد شده را تجربه کنند.

کد خبر 790608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.