راه‌های خوروبیابانک نیازمند توجه‌ و اعتبارات بیشتر است

فرماندار شهرستان خوروبیابانک گفت: علی‌رغم اقدامات انجام شده پیرامون طرح‌های عمرانی و راه‌سازی، راه‌های این شهرستان به توجه و اعتبارات بیشتری نیاز دارد.

احمدرضا طحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: اجرای طرح آسفالت و بهسازی راه‌های اصلی به‌ویژه ۲ بانده کردن محور خور به طبس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، در این راستا پیگیری لازم به عنوان اولویت تکمیل این پروژه در اولویت برنامه ما قرار دارد.

راه‌های خوروبیابانک نیازمند توجه‌ و اعتبارات بیشتر است

وی افزود: خوشبختانه برنامه‌ریزی مناسبی صورت گرفته تا در سال جاری بخش قابل توجهی از راه‌های شهرستان روکش آسفالت و همچنین ایمن سازی مسیرها نیز انجام شود.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک افزود: علی‌رغم اقدامات انجام شده پیرامون طرح‌های عمرانی و راهسازی، راه‌های شهرستان خوروبیابانک به توجه و اعتبارات بیشتری نیاز دارد.

راه‌های خوروبیابانک نیازمند توجه‌ و اعتبارات بیشتر است

به گزارش ایمنا، فرماندار شهرستان خوروبیابانک از مسیرهای خور به طبس (کیلومتر ۸۰ تا ۹۰)، بیاضه به حاجی آباد، بیاضه به رباط و راه‌های روستایی مهرجان، عروسان، گرمه و خنج بازدید و ضمن بررسی مسائل ترافیکی و ایمنی راه از خدمات و اقدامات راهداری، پلیس راه و مشارکت‌های شرکت فسفات کارون در این زمینه قدردانی کرد.

کد خبر 790550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.