سپاه استان زنجان به ۵۷ روستا آبرسانی کرد

فرمانده سپاه استان زنجان گفت: اقدامات سپاه در حوزه محرومیت‌زدایی چشمگیر بوده است و در این راستا به ۵۷ روستا آبرسانی کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان؛ سردار جهانبخش کرمی امروز دوشنبه بیست و ششم شهریورماه در نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره نقش سپاه در انتصابات استان اظهار کرد: سپاه خادمی مردم را می‌کند و در انتصابات نیز منطبق با قانون فقط در رابطه با استعلامات امنیتی وارد عمل می‌شود.

وی با اشاره به خداحافظی نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان از مردم افزود: ولی فقیه و مسئولان ذی‌ربط نماینده ولی‌فقیه در استان‌ها را انتخاب کرده و سپاه در این رابطه دخالتی ندارد و هرکسی که در آن جایگاه باشد احترام جایگاه برای ما واجب است و تا به حال هم به این شکل بوده و اصلاً در حوزه ما نیست که در رابطه با انتخاب امام جمعه ورود کنیم.

فرمانده سپاه استان زنجان در ارتباط با بحث بیمارستان بهمن نیز گفت: هنوز انتقال کامل سند به صورت کامل انجام نشده است و هر وقت کامل شد بر اساس سیاست سپاه پاسداران برای خدمات به مردم خادمی خواهیم کرد و تلاش برای خدمت داریم.

سردار کرمی در ادامه با اشاره به اجرای ۶ هزار برنامه توسط سپاه استان در هفته دفاع مقدس اظهار کرد: رژه نیروهای مسلح، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا بخشی از این برنامه‌ها است.

وی رژه نیروهای مسلح و رزمایش گردان‌های الی بیت‌المقدس را از برنامه‌های مهم برشمرد و گفت: رزمایش ۲۹ شهریورماه شروع می‌شود و روز سی‌ام با حضور یکی از فرماندهان نیروهای مسلح در پادگان مالک اشتر برگزار می‌شود که ۱۰ هزار بسیجی در این رزمایش‌ها مشارکت دارند.‌

فرمانده سپاه استان زنجان در ادامه به اقدامات سپاه در عرصه سازندگی اشاره کرد و گفت: پروژه آبرسانی سپاه در ۵۷ روستا به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی در سد گلابر پروژه بزرگی را اجرا کرده و منتظر تأمین اعتبار برای اجرای تصفیه‌خانه هستند.

فرمانده سپاه استان زنجان افزود: تفاهم‌نامه‌ای بین استانداری زنجان، قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و سپاه برای آبرسانی و ساخت خانه‌های محروم منعقد شده و پیگیر اجرایی شدن آن هستیم.

سردار کرمی به اشاره به اینکه سالانه نزدیک ۲ هزار عنوان برنامه ابلاغ می‌کنیم، اعلام کرد: در هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده که اجرای بیش از ۶ هزار برنامه توسط حوزه‌های مختلف را دربرمی‌گیرد.

کد خبر 790512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.