پیشرفت ۵۰ درصدی احداث ساختمان مدیریت بحران در باغ فدک

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه احداث ساختمان مدیریت بحران شهرداری در باغ فدک خبر داد.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به‌منظور مقابله با بحران‌های احتمالی و ایجاد آمادگی برای حالت‌های بحرانی در سطح شهر، نیاز به یک ساختمان مدیریت بحران پیشرفته احساس شد.

وی افزود: به همین منظور، ساختمانی به مساحت ۱۳۸۰ متر مربع و در سه طبقه در باغ فدک منطقه ۷ شهرداری اصفهان در حال احداث است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تاکید کرد: در تکمیل این پروژه، قراردادی به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال منعقد شده که مدت اجرای آن شش ماه است.

سلطان‌آقایی گفت: این ساختمان شامل طبقه زیرزمینی با سالن جلسات و سالن استراحت کارکنان، طبقه همکف با اتاق فرماندهی و سالن فرماندهی، و طبقه اول با دفاتر ریاست و کارشناسان خواهد بود.

وی با اشاره به پیشرفت ۵۰ درصدی این ساختمان ادامه داد: با توجه به نیاز شهرداری اصفهان برای مدیریت بحران‌های پیش‌بینی‌نشده، این ساختمان تا آبان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این ساختمان امکانات پیشرفته‌ای از جمله سالن جلسات مجهز به مانیتور و فضایی برای استراحت پرسنل در نظر گرفته شده است و تمام رؤسای ادارات محلی می‌توانند در این مکان برای تصمیم‌گیری‌های ضروری گرد هم آیند.

سلطان‌آقایی گفت: این پروژه به‌منظور ارتقای توانمندی‌های شهرداری این کلان‌شهر در مدیریت بحران‌های احتمالی و افزایش آمادگی در مواجهه با شرایط اضطراری به زودی تکمیل خواهد شد.

وی ضمن قدردانی همکاران شهرداری و پیمانکار پروژه افزود: امیدواریم این ساختمان در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد..

کد خبر 790439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.