تعاونی توسعه عمران در هدایت منابع مردمی به بخش تولید نقش دارند

فرماندار بوئین‌ومیاندشت گفت: تعاونی توسعه عمران در توسعه مناطق محروم و شهرها، هدایت منابع مردمی به بخش تولیدی و اقتصاد نقش مهمی دارند.

رضاعلی معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان از راه‌اندازی تعاونی توسعه عمران در شهرستان بویین‌ومیاندشت خبر داد و اظهار کرد: شرکت‌های تعاونی توسعه عمران در توسعه مناطق محروم و شهرها، هدایت منابع مردمی به بخش تولیدی و اقتصاد نقش مهمی دارند؛ بنابراین با پیگیری‌های صورت گرفته شرکت توسعه عمران در این شهرستان تأسیس شد.

وی با بیان اینکه مراحل عضوگیری، پذیره‌نویسی، ثبت شرکت و برگزاری انتخابات مجمع انجام شده است، افزود: این شرکت با بیش ۲۰۰ نفر عضو به ثبت رسید.

فرماندار بویین‌ومیاندشت ادامه داد: این شرکت در شهرستان تحت نظر اداره کار، رفاه و تعاون اجتماعی فعالیت دارد و اجرای پروژه‌های عمرانی، کشاورزی شهرستان بدون انجام مناقصات توسط این شرکت قابل اجرا می‌شود.

معصومی تصریح کرد: ایجاد و اداره واحدهای اقتصادی، تولیدی، توزیعی و خدماتی و سرمایه‌گذاری در طرح‌های توسعه‌ای شهرستان، تملک اراضی در بافت‌های فرسوده شهری و روستایی، استفاده و بهره‌برداری از فعالیت‌ها، طرح‌ها، زمین‌ها و املاک قابل واگذاری دولت، خرید سهام بنگاه‌های دولتی مستقر در شهرستان از وظایف شرکت توسعه عمران است.

کد خبر 790253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.