اجرای ۱۳ عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در منطقه ۱۱ اصفهان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از اجرای ۱۳ عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در این منطقه خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه‌های جذاب و متنوع برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان اظهار کرد: در این هفته برنامه‌هایی به‌صورت مشترک بین مناطق ۲، ۹ و ۱۱ شهرداری اصفهان، سازمان فرهنگی شهرداری، دفتر امام جمعه غرب اصفهان (رهنان)، حوزه بسیج و مجموعه‌های ورزشی به مناسبت هفته وحدت و هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود و هر منطقه یک نقطه را برای آغاز همایش مشخص کرده است، همچنین تمام مسیرها به پارک شهدای مدافع حرم در منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان ختم می‌شود.

وی افزود: نقطه آغاز همایش در منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان به‌مناسبت این هفته و محوریت شهدا از محل گلزار شهدای رهنان آغاز می‌شود.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: مراسم ویژه «عطرافشانی وگل‌آرایی و تجدید میثاق با شهدا» در گلزار شهدای رهنان در نخستین پنجشنبه مهر سال تحت عنوان «افلاکیان در ملکوت» از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

غلامی ادامه داد: برنامه دیگر این منطقه «دیدار با یادگاران دفاع مقدس» است که در سال جاری پیشنهاد شده است و با محوریت قدردانی از سرداران در قید حیات منطقه صورت می‌پذیرد.

اجرای بیش از ۱۴ عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در منطقه ۱۱ اصفهان

وی اضافه کرد: «روایت‌گری در مدارس و قصه‌گویی ویژه نوجوانان» در فرهنگسراها، «شب‌شعر شکوه حماسه» در گلزار شهدا با محوریت شهید سردار زاهدی و نیز شعرسرایی در وصف این شهید بزرگ مقاومت از دیگر برنامه‌های این منطقه است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان عنوان کرد: بازدید از موزه دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس، سخنرانی در حوزه دفاع مقدس با همکاری بسیج در فرهنگسراها، برگزاری مسابقات ورزشی بین باشگاهی به مناسبت هفته دفاع مقدس و نمایشگاه ویژه «عفاف و حجاب» از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان است.

غلامی افزود: دیوار نویسی، تقدیر از شهدای لیمجیر و ویژه برنامه تجلیل از آزادگان سطح منطقه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

کد خبر 790192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.