برقراری ۷۰ هزار تماس تلفنی با مرکز ۱۲۲ شرکت آبفای مازندران

مدیرعامل آبفای مازندران از برقراری بیش از ۷۰ هزار تماس تلفنی با مرکز ۱۲۲ شرکت آبفای این استان طی شش ماهه سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، بهزاد برارزاده امشب_یکشنبه بیست‌وپنجم شهریور _ طی بازدید از مرکز سامانه آبفای استان با بیان اینکه طی شش ماه نخست امسال، بیش از ۷۰ هزار و ۵۰۰ تماس با مرکز ارتباط با مشتریان (۱۲۲) برقرار شد، اظهار کرد: از این تعداد ۴۰ هزار و ۹۰۰ مورد مربوط به حادثه آب و ۳۲۰ مورد حادثه فاضلاب و مابقی به صورت راهنمایی به مشترک ثبت شد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تماس‌ها در بخش آب مربوط به ترکیدگی لوله و در بخش فاضلاب مربوط به گرفتگی بوده است، افزود: از موارد تماس‌های مردمی ثبت شده در بخش آب ۲۹ هزار و ۱۶۶ مورد حوادث شکستگی پنج هزار و ۳۱۸ مورد حوادث مربوط به کمبود فشار و قطعی آب و شش هزار و ۴۱۸ مورد حوادث انشعابات بوده است.

مدیرعامل آبفای مازندران با تاکید بر اینکه در شش ماه ابتدای سال‌جاری، به تعداد ۱۶۷۹ حادثه از طریق سامانه به کارشناس پیگیری ارجاع داده شد که ضمن تماس با امور مربوطه، پیگیری‌های لازم برای رفع حادثه انجام شد به فعال بودن سامانه پیامکی متصل به نرم افزار ثبت حوادث خبر داد و گفت: بعد از ثبت هر حادثه و همچنین پایان کار، بلافاصله برای مشترک پیامک ارسال و از مشترک در خصوص میزان رضایت از عملکرد همکاران، نظرسنجی می‌شود.

برارزاده خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در بخش آب ۲۲ امور، ۶۴ شهر و دو هزار و ۹۱۸ روستا و در بخش فاضلاب نیز شهرهای ساری، نوشهر و چالوس، جویبار، بابلسر و شهرک یثرب قائم‌شهر به مرکز ارتباط با مشتریان (۱۲۲) متصل هستند.

کد خبر 790190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.