افتتاح ۳۴ طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی در استان مرکزی

جانشین سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس ۳۴ طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی در این استان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، سردار محمدرضا عسگری ظهر امروز _یکشنبه بیست و پنجم شهریور_ در نشست خبری با اصحاب رسانه در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس در استان مرکزی ۲۶۵۰ برنامه در قالب ۶۴ عنوان برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: ویژه برنامه‌های اجرایی هفته دفاع مقدس با هدف امیدآفرینی و خنثی‌سازی تهاجمات دشمنان اجرا و به مناسبت هفته دفاع مقدس ۳۴ طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی در این استان افتتاح می‌شود.

جانشین سپاه روح‌الله استان مرکزی برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری با محوریت جهاد تبیین و حضور در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: مهم‌ترین برنامه اجرایی در این هفته برگزاری نمایش رزم فرهنگی با همکاری شهرداری اراک در منطقه نوار الشهدا است.

سردار عسگری تصریح کرد: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، تجلیل از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس و خانواده آن‌ها، رونمایی از کتاب با عناوین دفاع مقدس، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، برپایی میزهای خدمت جهادی با محوریت مشاوره در موضوع خانواده، گشت رضویون، اردوهای تخصصی جهادی با هدف خدمت‌رسانی به ویژه در عرصه کشاورزی از جمله کلینیک سیار دامپزشکی و جهاد آبرسانی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته دفاع مقدس است.

وی اضافه کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور غرب با محوریت کارکنان و کارمندان دستگاه‌های اجرایی، برگزاری نشست‌های کتابخوانی، تئاتر خیابانی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته دفاع مقدس در استان مرکزی است.

سردار عسگری خاطرنشان کرد: روایتگری دوران دفاع مقدس، دیدار، سرکشی و تجلیل از خانواده شهدا، عطرافشانی قبور مطهر شهدا و برگزاری یادواره‌های شهدا از دیگر برنامه‌های هدف‌گذاری شده در این هفته است.

جانشین سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های دفاع مقدس در اجرای تمام برنامه‌ها مدنظر قرار دارد و با جدیت دنبال می‌شود.

سردار عسگری اضافه کرد: پایگاه‌ها و مساجد دخیل در برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس نقش‌آفرینی می‌کنند و هماهنگی لازم با بخش‌های مختلف انجام شده است.

اجرای ۷۵۰ ویژه برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در اراک

محمد مهجوری، فرمانده سپاه ناحیه اراک نیز از اجرای ۷۵۰ ویژه برنامه در هفته دفاع مقدس در این شهر خبر داد و تاکید کرد: یکی از مهمترین این برنامه‌ها اجرای نمایش رزمی فرهنگی با همکاری تیپ یکم سپاه روح الله و پایگاه امام رضا (ع) شهرداری اراک است.

وی افزود: در اجرای این برنامه شهرداری اراک با تمام توان و ظرفیت خود پای کار آمده است. فرمانده سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: از مجموع ۶۴ عنوان برنامه در نظر گرفته شده در استان مرکزی، ۶۱ برنامه در این ناحیه برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه اراک ادامه داد: قدردانی از پیشکسوتان جهاد و شهادت، برگزاری رژه حماسی بسیجیان در سی و یکم شهریور، تجلیل از شهدای زنده ویژه جانبازان بالای ۷۰ درصد، بهشت گردی در گلزار شهدای اراک و اعزام ۱۵ گروه جهادی به روستاهای مختلف، برپایی ۲۰ یادواره خانگی و هفت یادواره محلی، از جمله برنامه‌ها این هفته در شهرستان اراک است.

کد خبر 790112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.