پیست اسکی بیجار به مخروبه تبدیل شده است

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: پیست اسکی بیجار در گذشته یکی از پیست‌های مطرح کشور بود که به دلیل نگهداری نشدن صحیح امروز به مخروبه تبدیل شده است و باید دوباره بازسازی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، آمنه غلام‌ویسی، امروز _یکشنبه بیست‌وپنجم شهریور_ در مجمع انتخابات هیئت اسکی استان کردستان، از عملکرد ضعیف هیئت سابق اسکی استان گلایه کرد و کم‌کاری این هیئت را دلیل ضعف استان در این رشته ورزشی دانست.

وی افزود: پیست اسکی بیجار در گذشته یکی از پیست‌های مطرح کشور بود که به خاطر عدم نگهداری صحیح، امروز به مخروبه تبدیل شده است که باید دوباره بازسازی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان ادامه داد: ظرفیت‌های خوبی در رشته اسکی در کردستان وجود دارد و مردم و خانواده‌ها به این رشته علاقمند هستند و امکان توسعه و پیشرفت این رشته در کردستان وجود دارد.

غلام‌ویسی، ساماندهی هیئت‌های شهرستانی، برگزاری کلاس‌های آموزشی تربیت مربی و داور و استعدادیابی را از رئیس جدید هیئت اسکی استان خواستار شد و از فدراسیون اسکی نیز درخواست کرد که حمایت لازم را جهت احیای پیست اسکی بیجار داشته باشند.

به گزارش ایمنا، «علیرضا محمدی» تنها کاندیدای مجمع انتخابات هیئت اسکی استان با کسب تمامی آرا به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید این هیئت انتخاب شد.

«علیرضا محمدی» در این مجمع توانست ۹ رأی از مجموع ۹ رأی مأخوذه را کسب کند.

کد خبر 790074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.