کمبود ۴۰۰۰ نیروی خدماتی در مدارس استان اصفهان

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از کمبود ۴۰۰۰ نیروی خدماتی در مدارس استان خبر داد و گفت: از شهرداری خواست می‌شود تا در نظافت حیاط مدارس کمک کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی مدینه امروز _یکشنبه بیست‌وپنجم شهریور_ در چهل‌وهفتمین جلسه شورای حمل‌ونقل و ترافیک شهر اصفهان با اشاره به اجرای پروژه ساماندهی نیروی انسانی و زیباسازی مدارس طی حدود چهار ماه در استان اصفهان اظهار کرد: موضوعات ترافیکی مدارس به‌ویژه با توجه به حضور حدود یک میلیون دانش‌آموز در مدارس از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به همکاری خوب پلیس راهور و شهرداری در مدیریت ترافیک افزود: این همکاری نشان‌دهنده برنامه‌ریزی مؤثر است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: تمام تلاش آموزش و پرورش این است که حلقه ترافیکی به بهترین شکل ممکن مدیریت شود.

مدینه با اشاره به اهمیت نصب گیره‌های دوچرخه در مدارس گفت: در تمام مدارس این امکانات باید فراهم شود.

وی ادامه داد: با شش ناحیه آموزش و پرورش جلسه‌ای برای بررسی این موضوع برگزار خواهد شد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به نقش دوچرخه‌ها در کاهش آلودگی هوا و تسهیل رفت و آمد دانش‌آموزان نیازمند خاطرنشان کرد: برخی دانش‌آموزان نیازمند کارت تخفیف برای استفاده از اتوبوس و مترو هستند؛ این اقدام می‌تواند تأثیر بسزایی در کاهش ترافیک و اضافه وزن دانش‌آموزان داشته باشد و آن‌ها را به استفاده از حمل‌ونقل عمومی تشویق کند.

مدینه با اشاره به اهمیت سرویس مدارس افزود: سرویس مدرسه به‌نوعی نخستین و آخرین کلاس دانش‌آموزان است، از این‌رو رعایت حجاب در سرویس‌ها بسیار مهم است و پلیس راهور باید نظارت دقیقی در این زمینه داشته باشد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از کمبود ۴۰۰۰ نیروی خدماتی در مدارس استان خبر داد و تاکید کرد: از شهرداری خواست می‌شود تا در نظافت حیاط مدارس کمک کند.

مدینه گفت: آشنایی دانش‌آموزان با مباحث آتش‌نشانی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش استان برای هماهنگی بیشتر و بهتر در شش ناحیه آماده همکاری است و هرگونه کاهش در ترافیک به نفع تمام شهروندان خواهد بود.

کد خبر 790010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.