پیگیر احقاق حقوق آتش‌نشانان زنجانی هستیم

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه شورا و شهرداری همواره گوش شنوای آتش‌نشانان و پیگیر مشکلات آنها بوده است، گفت: در شورای ششم همه پیگیری‌ها درباره حق و حقوق آتش‌نشانان انجام شده است و بازهم انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، صبح امروز_یکشنبه بیست‌وپنجم شهریور_ جمعی از آتش‌نشانان زنجانی در اعتراض به حقوق و مزایای خود در مقابل استانداری زنجان تجمع کردند.

اجرایی شدن بند «ی» مصوب برای افزایش امکانات رفاهی آتش‌نشانان و همچنین اختصاص حقوق شب‌کاری، اضافه‌کاری، شیفت‌کاری، تعطیل‌کاری و یکسان در نظر گرفتن حقوق آتش‌نشانان با حقوق کارمندان عادی شهرداری از جمله مواردی بود که آنها در این تجمع خواستار رسیدگی به آن شدند.

منصور مرادلو، رئیس شورای شهر زنجان در این خصوص به خبرنگار ایمنا گفت: ما کاملاً واقف به مشکلات آتش‌نشانان هستیم و بارها با این گروه از مجموعه شهرداری، جلساتی برای پیگیری حقوقشان برگزار شده است.

وی تصریح کرد: از گذشته اجحافاتی در حق این قشر صورت گرفته بود که البته در چند سال گذشته بخش اعظمی از آن جبران شده است که از جمله آن بحث تهیه غذای آماده برای آتش‌نشانان و سایر رفاهیات است.

مرادلو با اشاره به اینکه یکی از مهمترین خواسته‌های آتش‌نشانان اجرایی شدن بند «ی» است، اضافه کرد: به ادعای آتش‌نشانان این بند در سایر شهرها اجرایی اما در زنجان انجام نشده است، به همین خاطر از مدیرکل شهری استانداری خواستاریم این حقوق آتش‌نشانان را پیگیری کنند.

رئیس شورای شهر زنجان گفت: البته ما پیگیر کامل شدن بیمه مسئولیت آتش‌نشانان هستیم و امیدواریم این مهم اتفاق بیفتد.

مرادلو با اشاره به اینکه شورا و شهرداری همواره گوش شنوای آتش‌نشانان و پیگیر مشکلات آنها بوده است، اضافه کرد: در شورای ششم همه پیگیری‌ها درباره حق و حقوق آتش‌نشانان انجام شده است و بازهم انجام خواهد شد.

کد خبر 789947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.