شهرداری در پرداخت حقوق آتش‌نشانان مطابق مصوبه کشوری عمل می‌کند

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان گفت:شهرداری در پرداخت حقوق آتش‌نشانان مطابق مصوبه کشوری عمل می‌کند.

سیداسماعیل موسوی در گفت‌‎وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: در ارتباط با بحث اعتراض آتش‌نشانان به حقوقشان، دو مسئله وجود دارد.

وی افزود: باید بررسی کنیم که آیا در حقوق آتش‌نشانان شهرداری کم‌کاری کرده است یا یک برنامه کشوری بوده که اجرایی نشده است.

موسوی گفت: بحث این است که حقوق آتش‌نشانان مصوبه وزارت کشوری دارد و ما نیز از آن قاعده پیروی می‌کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: البته با تأکیدات شهردار زنجان ما هر مصوبه را که به نفع آتش‌نشانان و افزایش حقوق آنها باشد، پیگیری می‌کنیم تا وضعیت معیشتی آنها بهبود پیدا کند.

وی تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات بهتر به آتش‌نشانان ایستگاه‌ها به روز شده و حتی بهترین برند لباس برای آنها تهیه شده است.

موسوی گفت: از دیگر خدماتی که به آتش‌نشانان ارائه شده سالن ورزشی، سانس اختصاصی شنا و بسیاری دیگر از موارد رفاهی است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سرانه اضافه کاری آتش‌نشانان بالاتر از سرانه عمومی شهرداری است، گفت: شهرداری زنجان در یکی دو سال گذشته و تأمین امکانات رفاهی و روزشی و حتی لوازم ورزشی یک جهش فوق‌العاده داشته است، البته قبول داریم که کلیت حقوق دست ما نیست و این مربوط به شهرداری زنجان نیست.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان در ارتباط با بند «ی» رفاهی آتش‌نشانان نیز گفت: دو یا سه نفر از آتش‌نشانان در این‌باره به دیوان شکایت کرده و رأی گرفته‌اند و حقوق آنها بر این اساس پرداخت می‌شود اما بقیه رأی نگرفته‌اند پس ما موظف به اجرای رأی دیوان هستیم.

وی تصریح کرد: البته شهرداری در این زمینه بلاتکلیف است و برای حل مشکلات سایرین با دیوان مکاتبه کرده اما دیوان جواب نداده است و آتش‌نشانان برای این موضوع واقف هستند.

موسوی در ارتباط با تفاوت حقوق رأی گرفتگان با بازماندگان نیز گفت: تفاوت حقوق کسانی که از دیوان رأی گرفته‌اند با بقیه در حدود سه تا سه و نیم میلیون تومان است.

وی تصریح کرد: با این حال شهرداری با جدیت به دنبال پیگیری حقوق آتش‌نشانان و حل مشکلات آنهاست.

کد خبر 790783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.