اختلاف دمای ۳۸ درجه‌ای بین گرم‌ترین و سردترین شهرهای کرمان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: امروز اختلاف دمای ۳۸ درجه‌ای بین سردترین و گرم‌ترین شهرهای استان ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، امین دریافر امروز _یکشنبه بیست‌وپنجم شهریور_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی و پیرو هشدار سطح زرد شماره ۲۵، امروز تداوم ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش تندبادهای لحظه‌ای را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه ناپایداری‌های جوی در مناطق مرکزی و جنوب‌غربی و برخی مناطق شمالی، شرقی و جنوب‌شرقی به ویژه نواحی سردسیر و ارتفاعات این مناطق رخ می‌دهد، افزود: از فردا از شدت ناپایداری‌ها کاسته خواهد شد و در اغلب مناطق استان جوی نسبتاً پایدار گاهی همراه با وزش باد و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه اختلاف دمای سردترین و گرم‌ترین نقطه استان به ترتیب در لاله‌زار با پنج درجه سانتی‌گراد و شهداد با ۴۰ درجه سانتی‌گراد ثبت شده است، تصریح کرد: صبح امروز لاله‌زار پس از درازنو خنک‌ترین صبح را در بین ایستگاه‌های هواشناسی کشور داشته است.

کد خبر 789921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.