تصفیه‌خانه میدان شهید قوچانی ۱۸ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: بر اساس برنامه زمان‌بندی شده، پیش‌بینی می‌شود تصفیه‌خانه میدان شهید قوچانی طی ۱۸ ماه آینده به‌طور کامل احداث شود.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تصفیه‌خانه میدان شهید قوچانی در مجاورت تصفیه‌خانه جنوب شهر، واقع در خیابان آبشار سوم قرار دارد که بخشی از پروژه هم‌اکنون مراحل اجرایی خود را طی می‌کند و شامل سازه‌ها و مخازن مرتبط با تصفیه‌خانه است که به پیمانکار تحویل داده شده است.

وی افزود: بر اساس برنامه زمان‌بندی شده، پیش‌بینی می‌شود این تصفیه‌خانه طی ۱۸ ماه آینده به‌طور کامل احداث شود.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان تصریح کرد: بخش دیگری از پروژه مربوط به وضعیت فعال حال حاضر است؛ این بخش بر اساس آخرین تکنولوژی روز، یعنی اوزون‌زنی، عمل می‌کند و انتظار می‌رود طی دو ماه آینده تکمیل و راه‌اندازی شود.

باقری ادامه داد: برای این تصفیه‌خانه، بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است و امیدواریم که بهره‌برداری به‌موقع انجام شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت چاه‌های آب منطقه مطلوب نیست و بیشتر آن‌ها خشک شده است و قابل استفاده نیست، بنابراین تنها جایگزین مناسب برای تأمین آب پایدار، پساب تصفیه‌شده است، گفت: پساب ابتدا در تصفیه‌خانه آفاق تصفیه می‌شود و سپس شهرداری تصفیه تکمیلی آن را انجام می‌دهد، بنابراین احداث تصفیه‌خانه برای تأمین آب پایدار ضروری است.

کد خبر 789906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.