بارندگی در مازندران و گلستان قوت می‌گیرد / وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: امروز بارش در دامنه و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، مازندران و گلستان شدت خواهد داشت و امروز و فردا در نیمه شرقی و مناطقی از مرکز کشور، در بعضی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک انتظار می‌رود.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین پیش‌بینی وضعیت جوی کشور اظهار کرد: امروز در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و مناطقی از استان‌های اردبیل، شمال و شرق آذربایجان شرقی، ارتفاعات کرمان، بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و ارتفاعات هرمزگان، رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه بارش در دامنه و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، مازندران و گلستان شدت خواهد داشت، افزود: دوشنبه در مناطقی از شرق گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز در استان‌های البرز، تهران و سمنان، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: دوشنبه در ساعات بعدازظهر در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان، افزایش ابر و احتمال رگبار، رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست و سه‌شنبه این شرایط در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و غرب مازندران ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: چهارشنبه و پنجشنبه در مناطقی از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و نیمه غربی سواحل دریای خزر، رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود و امروز و فردا در نیمه شرقی و مناطقی از مرکز کشور، در بعضی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک انتظار می‌رود.

کد خبر 789852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.