گام محکم چادرملو/ پیروزی میلی‌متری گلساپوش در لحظات پایانی

هفته پانزدهم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی ایران روز گذشته با برگزاری پنج دیدار در شهرهای یزد، بندرعباس، اصفهان، گناوه و نوشهر پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته پانزدهم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی روز گذشته _شنبه بیست‌وچهارم شهریور_ با برگزاری پنج دیدار در شهرهای یزد، بندرعباس، اصفهان، گناوه و نوشهر پیگیری شد و تیم‌های مقاومت گلساپوش، شهرداری بندرعباس، فولاد هرمزگان، چادرملو اردکان و آداک نوشهر موفق به غلبه بر حریفان خود شدند.

شهرداری بندرعباس - پارس جنوبی بوشهر

در یکی از این هفته پارس جنوبی بوشهر در ورزشگاه غدیر بندرعباس میهمان شهرداری بندرعباس بود؛ این جدال حساس بسیار نزدیک با پیروزی میلی‌متری شهرداری بندرعباس مقابل پارس جنوبی بوشهر به پایان رسید.

وحدت مهریز یزد - مقاومت گلساپوش یزد

در یکی دیگر از دیدارهای هفته پانزدهم وحدت مهریز یزد در ورزشگاه شهید محصل مهریز یزد از مقاومت گلساپوش یزد میزبانی کرد؛ این رقابت نزدیک و مهم در نهایت با پیروزی چهار بر سه تیم مقاومت گلساپوش به پایان رسید.

دکتر تأمین اصفهان - فولاد هرمزگان

در دیگر دیدار این هفته دکتر تأمین اصفهان در ورزشگاه تختی ایران از فولاد هرمزگان میزبانی کرد؛ این جدال حساس میان قهر و صدر جدول در نهایت با پیروزی فولاد هرمزگان به پایان رسید.

پاس جوان گناوه - چادرملو اردکان

در یکی دیگر از دیدارهای هفته پانزدهم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی ایران چادرملو اردکان میهمان پاس جوان گناوه در ورزشگاه شهدای خلیج فارس گناوه بود؛ این جدال دشوار و پر گل با پیروزی مقتدرانه چادرملو مقابل پاس جوان گناوه در خانه حریف به پایان رسید.

آداک نوشهر - شاهین خزر رودسر

در یکی از دیدارهای هفته پانزدهم لیگ‌برتر آداک نوشهر در ورزشگاه خانگی خود یعنی ورزشگاه حسینی نوشهر به مصاف شاهین خزر رودسر رفت؛ این رقابت حساس با پیروزی با اختلاف آداک نوشهر در خانه خود به پایان رسید و در نهایت حریف رودسری خود را با نتیجه پنج بر یک شکست داد.

نتایج هفته پانزدهم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی

شنبه ۲۴ شهریور

  • شهرداری بندرعباس ۴ - پارس جنوبی بوشهر ۳
  • وحدت مهریز یزد ۳ - مقاومت گلساپوش یزد ۴
  • دکتر تأمین اصفهان ۱ - فولاد هرمزگان ۴
  • پاس جوان گناوه صفر - چادرملو اردکان ۷
  • آداک نوشهر ۵ - شاهین خزر رودسر ۱
کد خبر 789819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.