محورهای کندوان و هراز از سیل کامل پاکسازی شدند

رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به سیل دیشب و امروز در کندوان و هراز، این دو محور کاملا پاکسازی شدند و تردد برقرار است.

یدالله جهان‌تاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی استان اظهار کرد: هم‌اکنون شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس از مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مرزن‌آباد تا مجلار و محدوده انارک هستیم.

وی با بیان اینکه محور هراز نیز در محدوده سه راهی چلاو مسیر (رفت و برگشت) و مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های بایجان، وانا، شنگلده و رینه ترافیک سنگین گزارش می‌شود، افزود: همچنین در محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های زیرآب، پل سفید، فیروزکوه و دماوند با ترافیک سنگین مواجه هستیم.

جهان‌تاب یادآور شد: محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه دارای بارش باران را گزارش می‌دهند که لازم می‌دانیم به رانندگان توصیه کنیم با احتیاط کامل و با رعایت نکات ایمنی رانندگی کنند و در کنار گذرهای مناطق کوهستانی با احتمال ریزش سنگ از توقف اجتناب کنند.

وی خاطرنشان کرد: ضمناً با توجه به جاری شدن سیل در محور کندوان، سیل دیشب و امروز در محور کندوان و هراز این محورها با تلاش نیروهای راهداری پاکسازی شد و خوشبختانه این سیل منجر به انسداد و خسارت خودروهای عبوری این محورها نشد.

کد خبر 789787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.