تاخیر در برگزاری مسابقه چادرملو اردکان در برابر نساجی مازندران + فیلم

با توجه محرومیت ۱۰ درصدی و به دلیل ورود بیش از حد تماشاگران به ورزشگاه، ناظر بازی اجازه برگزاری بازی را با ۲۰ دقیقه تاخیر صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، امروز در هفته چهار لیگ برتر، چادرملوی اردکان نخستین میزبانی خود را در این رقابت‌ها بر عهده داشت که با توجه محرومیت ۱۰ درصدی و به دلیل ورود بیش از حد تماشاگران به ورزشگاه، ناظر بازی اجازه برگزاری بازی را با ۲۰ دقیقه تأخیر صادر شد.

تماشاگران یزدی جایگاه تماشاگران نساجی را پر کرده و مسئولین در تلاش برای جابجایی یا خارج کردن این تماشاگران از این بخش بودند.

بر اساس زمان اعلام شده بازی تیم فوتبال چادرملوی اردکان یاید از ساعت ۱۹ امروز در ورزشگاه شهید نصیری یزد انجام شود، این اولین دیدار خانگی تیم چادرملو در لیگ برتر فوتبال به شمار می‌آید که پس از تأیید ورزشگاه شهید نصیری با حضور تماشاگران پرشور در حال برگزاری است.

تیم فوتبال چادرملوی اردکان هم اکنون با یک امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول قرار دارد و نساجی مازندران هم در رده چهاردهم ایستاده است.

امروز ترکیب چادرملو اردکان برابر نساجی مازندران به این صورت اعلام شده است؛ ادسون ماردن، ویکتور ماتئوس، والاس آلمیدا، محمد پاپی، علی طاهران، ماتئوس سانتوس، محمدمهدی احمدی، سیروس صادقیان، علی خدادادی، سیدعلی یحیی‌زاده، هادی حبیبی نژاد است.

همچنین ترکیب نساجی برابر چادرملو، لوان پولی، امیرمهدی جان ملکی، امیرمحمد هوشمند، امیرحسین دلیری، منصور باقری، حسین زامهران، مهرداد رضایی، صابر حردانی، سیامک نعمتی و حامد پاکدل بوده است.

کد خبر 789763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.