آسفالت حدود ۲ میلیون مترمربع از معابر حاشیه شهر مشهد

رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر شورای شهر مشهد از آسفالت حدود ۲ میلیون مترمربع از معابر حاشیه شهر در نهضت آسفالت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی شورای شهر مشهد، سید حسین علوی مقدم اظهار کرد: یکی از مطالبات مردمی به ویژه در مناطق حاشیه شهر لکه‌گیری و آسفالت معابر است.

وی افزود: بر همین اساس با حمایت‌های شورای اسلامی شهر، اجرای طرح نهضت آسفالت در دستور کار قرار گرفت که طی آن حدود ۴ میلیون مترمربع از معابر شهری امسال آسفالت خواهد شد.

رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه شهر شورای شهر مشهد گفت: به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است تا از این میزان آسفالت؛ حدود ۲ میلیون مترمربع از معابر مناطق کم برخوردار و حاشیه شهری آسفالت شود که تاکنون بخشی از آن محقق شده است.

کد خبر 789742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هموطن IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
    0 0
    جناب آقای استاندار فرماندار و مسئولین محترم اداره کل راه و ترابری مشهد مقدس ما مردم خواهشمند هستیم که در جهت تبلیغ در امور شهری ورودی و خروجی محور اصلی مشهد به قوچان یکی از مهمترین دغدغه های مردم مشهد و زوار است لذا شایسته است بعد از گذشت چندین سال در تکمیل فرایند عریض شدن راه ورودی و خروجی تعجیل شود چراکه مردم مشهد شدیداً از ترافیک هرروز پنج تا ده کیلومتری در عذاب هستند ممنون جمعی از مردم پر تردد در این مسیر