فعالیت ۱۵۰ غرفه در نمایشگاه پاییزه شهر یاسوج

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت نمایشگاه پاییزه با ۱۵۰ غرفه در شهر یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر تیمور موسویان، عصر امروز_ شنبه، بیست‌وچهارم شهریور، در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: نمایشگاه پاییزه در شهرستان گچساران در طی هفته‌های گذشته شروع و در تاریخ ۲۲ شهریورماه به‌کار خود پایان داد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه پاییزه در اوایل هفته‌جاری در یاسوج افتتاح خواهد شد، افزود: نمایشگاه پاییزه همانند گذشته دارای چند کمیته خواهد بود، یکی از کمیته‌ها در سطح بازار قیمت‌ها را مورد رصد قرار داده و کشف قیمت می‌کنند تا موضوع عرضه اجناس در این نمایشگاه‌ها زیر نرخ قیمت بازار عرضه شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۱۵۰ غرفه در نمایشگاه پاییزه یاسوج پیش‌بینی شده‌است، گفت: در این نمایشگاه اقلامی که مورد تقاضا است عرضه می‌شود و برخی از استان‌های دیگر و افراد بومی به فعالیت می‌پردازند.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه اتاق اصناف، سازمان صمت، تعزیرات حکومتی حضور خواهند داشت تا اگر مغایرت قیمتی در اجناس باشد در محل نمایشگاه اصلاح شود.

موسویان خاطرنشان کرد: اگر کسی هم‌زمان فروش فوق‌العاده و تقاضای حراج داشته باشد و به اتحادیه صنف مراجعه کند، می‌تواند مجوز لازم جهت این موضوع را دو بار در سال کسب کند.

وی افزود: اتحادیه‌ها، اتاق اصناف، تعزیرات در کنار آن پلیس امنیت اقتصادی و سایر نهادهای متولی جهت جلوگیری از فروش کالای قاچاق که حاشیه امنیت تولیدکنندگان داخلی را تهدید می‌کند در نمایشگاه حضور دارند و ضمن شناسایی تخلفات، موضوعات قانونی را دنبال خواهند کرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد نمایشگاه پاییزه یاسوج در پارک ولایت برگزار می‌شود، گفت: در این نمایشگاه کیف، کفش، لوازم‌التحریر و سایر نیازمندی‌های شهروندان در کنار کالاهای مورد تقاضا عرضه خواهد شد.

کد خبر 789740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.