بهترین کارواش خانگی کدام است؟

کارواش خانگی یک وسیله برقی یا بنزینی است که به کمک فشار آب جرم‌ها و کثیفی‌ها را از سطوح مختلف مانند ماشین، موتور، دوچرخه، سرامیک، کاشی و هر جسم سختی به راحتی پاک می‌کند.

دستگاه‌های کارواش خانگی در انواع و مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند که هر کدام ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود را دارند و می‌توانند انتخاب را برای شما سخت‌تر کنند. در این نوشته ما به شما کمک می‌کنیم تا ویژگی‌های مهم یک کارواش خانگی را شناسایی کرده و با معرفی چند مدل از بهترین محصولات این دسته تلاش می‌کنیم انتخاب را برای شما ساده‌تر کنیم تا از تمیزی و درخشندگی خودروی خود لذت ببرید.

استفاده از کارواش خانگی چه مزایایی دارد؟

داشتن کارواش خانگی می‌تواند از چند جنبه مختلف به شما کمک کند تا زندگی راحت‌تری را تجربه کنید. با استفاده از این دستگاه در هزینه و زمان شما صرفه جویی می‌شود و دیگر نیازی نیست که زمان زیادی را در صف کارواش منتظر بمانید. از طرفی دیگر به کمک آن کنترل کاملی روی فرایند شستشو خواهید داشت و با تنظیم فشار آب، نوع و میزان شوینده و همچنین مدت زمان شستشو بهترین نتیجه را به دست بیاورید. یکی دیگر از مزایاهای کارواش خانگی در دسترس بودن آن است که هر زمان نیاز باشد می‌توانید ماشین یا محل‌های کثیف را با آن تمیز کنید.

بهترین کارواش خانگی چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین کارواش خانگی کدام است؟

آشنایی با ویژگی‌های مهم کارواش خانگی کمک خواهد کرد که در انتخاب خود دقت بیشتری به خرج بدهید و محصول مورد نظر را با چشم باز خریداری کنید:

1- فشار آب بالا

هر چه فشار آب بالاتر باشد قدرت پاک‌ کنندگی دستگاه بالاتر خواهد بود؛ اما قدرت آسیب زنندگی آن هم بیشتر خواهد شد. برای نمونه اگر از کارواش خانگی برای تمیز کردن نمای ساختمان استفاده می‌کنید فشار بالا به شما کمک خواهد کرد. در حالی که اگر می‌خواهید ماشینتان را بشویید باید مواظب باشید که فشار آب به رنگ آن آسیب وارد نکند. برای جلوگیری از چنین مشکلی اکثر دستگاه‌های کارواش خانگی قابلیت تنظیم فشار آب را دارند که با کمک آن می‌توانید میزان آب خروجی و فشار آن را تنظیم کنید.

2- طول شلنگ بلند

کارواش خانگی معمولا با برق کار می‌کند و باید در جایی از آن استفاده کنید که هم به پریز برق و هم به شیر آب نزدیک باشد. برای رفع این مشکل باید از دستگاهی استفاده کنید که طول شلنگ آن مناسب باشد و بتوانید به همه جوانب ماشین دسترسی داشته باشید.

3- سبک با ابعاد کوچک

یکی از مزیت‌های کارواش خانگی نسبت به کارواش‌های سنتی این است که می‌توان آن را حمل و جابجایی کرد. پس بهتر است که محصولی را انتخاب کنید که سبک بوده و از ابعاد کوچکی برخوردار باشد. به این ترتیب می‌توانید محصولات آن را داخل صندوق ماشین جا داده و با خود به محل‌های مختلف ببرید.

4- قابلیت توقف خودکار

یکی دیگر از قابلیت‌های مهم که می‌تواند عنوان بهترین کارواش خانگی را از محصولی به محصول دیگری تغییر دهد، توانایی توقف خودکار است. این قابلیت به محض برداشتن دست از روی ماشه دستگاه، خروج آب را قطع می‌کند و به این ترتیب مانع از آسیب به دستگاه خواهد شد. در غیر اینصورت دستگاه نیاز به تعمیر پیدا خواهد کرد و برای تعمیر آن به ممکن است به لازم باشد به قیمت ست کامل ابزار رونیکس سری بزنید.

بهترین مارک کارواش خانگی

شرکت‌های مختلفی در حال تولید کارواش خانگی هستند و هر کدام به نحوی در تلاش هستند تا بخشی از بازار را به دست بگیرند که از میان آن‌ها می‌توان مارک‌های کارچر، توسن، رونیکس، آروا، بوش و هیوندای را معتبرترین مارک‌های کارواش خانگی دانست. برای نمونه اگر سری به لیست قیمت ابزار توسن بزنید، حتما می‌توانید کارواش‌های با کیفیتی را پیدا کنید که پاسخگوی نیازهای شما باشد.

4 مورد از بهترین کارواش های خانگی

بهترین کارواش خانگی کدام است؟

انتخاب بهترین کارواش خانگی بسته به نیازها و بودجه شما می‌تواند بسیار متفاوت باشد. برای ساده‌تر شدن کار در ادامه 4 مورد از بهترین کارواش‌های خانگی را با ذکر ویژگی‌های برجسته هر کدام معرفی خواهیم کرد:

1- دستگاه کارواش آروا مدل 5112

دستگاه کارواش آروا مدل 5112 یک دستگاه کاملا جمع و جور است که ابعادی معادل 30 در 30 در 60 سانتیمتری دارد و با وزنی معادل 6 کیلوگرم به راحتی قابل جابجایی است. این دستگاه از یک موتور براش با توان 1400 وات بهره می‌برد که می‌تواند آب را با قدرت 110 بار به بیرون پرتاب کند. از طرفی دیگر شلنگ 5 متری دستگاه کارواش آروا مدل 5112 می‌تواند بسیاری از نیازها را پاسخ دهد.

2- دستگاه کارواش توسن مدل 1114CPWX

این دستگاه هم مانند مدل قبلی ابعاد جمع و جوری دارد و اندازه آن 28 در 27.5 در 91.5 سانتیمتر است که با وزن 5.8 کیلوگرمی یک دستگاه کوچک را به وجود آورده‌اند. با توان موتور 1400 وات و راندمان کاری 70 متر مربع در ساعت می‌توان دستگاه کارواش توسن مدل 1114CPWX را جزو کارواش‌های نیمه صنعتی به حساب آورد که برای انواع کاربری‌ها مناسب است. قدرت فشار آب این دستگاه به 100 بار می‌رسد که می‌تواند در یک ساعت 330 لیتر خروجی آب داشته باشد که با شلنگ 6 متری می‌توانید آن را در جاهای مختلف استفاده کنید.

3- دستگاه کارواش رونیکس مدل RP-U100

در ادامه بررسی بهترین کارواش خانگی می‌رسیم به یک دستگاه خوش ساخت از برند معروف رونیکس یعنی دستگاه کارواش رونیکس مدل RP-U100. این دستگاه هم ابعادی معادل 30 در 30 در 50 سانتیمتری دارد و با 6 کیلوگرم وزن می‌توان آن را در دسته محصولات سبک و کوچک قرار داد. این دستگاه هم از یک موتور ذغالی با توان 1400 وات بهره می‌برد که به با تولید فشار حداکثری 100 بار می‌تواند 6.5 لیتر آب در هر دقیقه در اختیار شما قرار دهد تا نگرانی بابت قطعی آب یا کاهش فشار آن نداشته باشید. قابلیت توقف خودکار دستگاه کارواش رونیکس مدل RP-U100 به افزایش ایمنی و طول عمر دستگاه کمک شایانی خواهد کرد.

4- دستگاه کارواش توسن مدل 1218IPW

دستگاه کارواش توسن مدل 1218IPW هم یکی از کاندیدهای عنوان بهترین کارواش خانگی دینامی است که با وزنی معادل 17.1 کیلو گرم و راندمان کاری 100 متر مربع در ساعت می‌توان آن را جزو کارواش‌های صنعتی به حساب آورد. این دستگاه از یک موتور با توان 1800 وات بهره می‌برد که می‌تواند قدرت فشار آب را به 140 بار رسانده و هر دقیقه 6 لیتر خروجی آب داشته باشد. این کارواش خانگی از یک شلنگ 5 متری استفاده می‌کند که می‌توانید آن را به دور قرقره موجود در دسته دستگاه جمع‌آوری کنید. قیمت دستگاه کارواش توسن مدل 1218IPW نسبت به سایر مدل‌های معرفی شده بیشتر است؛ اما کارایی دستگاه این اختلاف قیمت را جبران می‌کند و با آن می‌توانید کارهای سنگین‌تری هم انجام دهید.

جمع بندی

خرید کارواش خانگی برای بسیاری از خانواده‌ها بسیار ضروری است و علاوه بر شستن ماشین می‌توانید از آن برای پاک کردن چربی‌ها و لکه‌های روی نمای ساختمان یا شیشه پنجره‌ها استفاده کنید. تنوع کاربری در کنار تعداد زیاد محصولات و نیازهای شخصی افراد باعث شده است که انتخاب یک محصول به عنوان بهترین کارواش خانگی کاری غیر منطقی باشد. به همین دلیل لازم است با در نظر گرفتن نیازها و بودجه خود و با بررسی ویژگی‌های هر محصول، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

کد خبر 789702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.