بساط مدارس کانکسی در گچساران برچیده شد

رئیس اداره آموزش و پرورش گچساران از جمع‌آوری مدارس کانکسی در این شهرستان خبر داد و گفت: ۸۰ درصد از مدارس روستایی شهرستان در وضعیت استاندارد هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، انوشیروان قیطاسی، امروز_ شنبه بیست‌وچهارم شهریور_ در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: در گچساران ۲۳۶ مکان آموزشی با ۸۰۰ کلاس درس وجود دارد که ۲۶ هزار دانش‌آموز این شهرستان در آن مشغول به تحصیل خواهند شد.

وی با بیان اینکه دو هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز کلاس اولی مهر در سال‌جاری وارد کلاس‌های درس می‌شوند، افزود: آموزش و پرورش گچساران آمادگی کامل برای آغاز سال تحصیلی را دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش گچساران با اشاره به اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۴۰ نفر معلم از ماده ۲۸ در این شهرستان استخدام شدند، گفت: در مقاطع متوسطه اول و دوم با کمبود معلم مواجه هستیم که این مشکل نسبت به سال‌های گذشته کمتر شده‌است.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد از مدارس شهرستان از لحاظ تجهیزات و امکانات در وضعیت مطلوب هستند، تصریح کرد: از سال ۱۴۰۱ تاکنون بیش از ۱۲۰ کلاس درس با اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان احداث شده‌است.

قیطاسی با اشاره به احداث ۳۳ چمن مصنوعی از سال ۱۴۰۱ تاکنون خاطرنشان کرد: برای نخستین بار بیش از ۸۰ درصد مدارس گچساران از سیستم سرمایشی، گرمایشی و تجهیزات آزمایشگاهی بهره‌مند شدند که برای این اقدام ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده‌است.

وی افزود: در شهرستان گچساران مدرسه کانکسی وجود ندارد و ۸۰ درصد از مدارس روستایی شهرستان در وضعیت استاندارد قرار دارند.

کد خبر 789651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.