توزیع بالغ بر ۴۲۰ تن آسفالت برای ترمیم و بهسازی خیابان میرزای شیرازی

مدیر منطقه ۲ شهرداری اراک از اتمام عملیات روکش آسفالت خیابان میرزای شیرازی خبر داد و گفت: در راستای تکمیل روکش خیابان میرزای شیرازی، شب گذشته بالغ بر ۴۲۰ تن آسفالت در این معبر توزیع شد و عملیات ترمیم و بهسازی آن به پایان رسید.

ناصر عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی با اشاره به اجرای روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی در سطح منطقه ۲، اظهار کرد: در راستای تکمیل روکش خیابان میرزای شیرازی، شب گذشته بالغ بر ۴۲۰ تن آسفالت در این معبر توزیع و عملیات ترمیم و بهسازی آن به پایان رسید.

وی افزود: مسیر کندمان های شرکت ایرانسل برای جانمایی فیبرنوری در کوچه فریدی، خیابان جنت و فرعی‌های آن همچنین آسفالت کنار جدول کوچه‌های رضوان، نشاط یک و دو در خیابان شهید رجایی به اتمام رسید.

مدیر منطقه ۲ شهرداری اراک با اشاره به اهم اقدامات اخیر صورت گرفته در سطح منطقه دو اراک از احداث جایگاه استقرار خودروی پلیس راهور در بلوار میانی خیابان دکتر مصدق واقع در چهارراه ولی عصر (عج) خبر داد.

عسگری ادامه داد: با هدف ساماندهی و رفع خطر معابر شهری، اجرای جدول نهری در خیابان امام خمینی (ره) میدان شورا، لکه‌گیری و ترمیم سنگ فرش پیاده‌روی خیابان شهید رجایی، همچنین جدول‌گذاری به طول ۸۰ متر در فضای داخلی پیاده‌روی خیابان خیام مقابل ساختمان آلومینیوم در شهرک رضوی، عملیاتی شده است.

کد خبر 789609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.