تلاش شهرداری سمنان برای ارائه خدمات مطلوب در آستانه بازگشایی مدارس

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان از فعالیت‌های مداوم شهرداری سمنان برای ارائه خدمات مطلوب در آستانه بازگشایی مدارس در جهت رفاه حال دانش‌آموزان و رضایتمندی والدین خبر داد.

سعید اسمعیل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان اظهار کرد: سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان با برگزاری نشست‌های ساماندهی سرویس مدارس با حضور نمایندگان شرکت‌های حمل‌ونقل به میزبانی این سازمان و حضور در نشست‌های هماهنگی و برنامه‌ریزی با سایر دستگاه‌های مربوطه تلاش دارد تا خدمات مطلوبی را در سال جدید تحصیلی ارائه دهد.

وی افزود: در سال‌جاری نشست‌های متعددی در محل فرمانداری سمنان و سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان با حضور پیمانکاران حوزه حمل‌ونقل مسافر، رانندگان سرویس مدارس و نمایندگان حوزه‌های مرتبط مانند مسئولان خطوط تاکسیرانی شهری، پلیس راهور و آموزش و پرورش برگزار شده است.

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: تلاش این سازمان بر ساماندهی مطلوب و سریع‌تر شرکت‌های حمل‌ونقل و همچنین رانندگان سرویس مدارس در راستای رفاه حال دانش‌آموزان و رضایتمندی والدین آنان است.

کد خبر 789468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.