برگزاری هشتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران در اصفهان

شهردار اصفهان از برگزاری هشتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران از امروز (شنبه) در اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه بیست‌وچهارم شهریور _ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: این روزها شهر اصفهان مهیای آغاز سال تحصیلی خوب برای دانش‌آموزان و دانشجویان شده است.

وی با اشاره به شعار مدیریت شهری ششم اصفهان با عنوان «اصفهان من شهر زندگی» افزود: برای هر موجود زنده‌ای از جمله انسان، خانواده، نهادهای اجتماعی، شهر، کشور یا یک ملت می‌توانیم سه پسوند زنده‌بودن، زندگی و سرزندگی را به‌کار ببریم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه امیدواریم مشکلات زیست‌محیطی و آب اصفهان رفع شود، تصریح کرد: اصفهان شهر زندگی است، خواهد بود و خواهد ماند، چراکه جایی است که امکانات زیست‌محیطی و شرایط زندگی خیلی خوب را دارد.

قاسم‌زاده با تاکید بر اهمیت سرزندگی شهرها و تشابه آن با یک خانواده سرزنده گفت: یک خانواده سرزنده تعامل و رفت و آمد دارد، مهمانی و تفریح می‌رود و کارهای هنری انجام می‌دهد؛ در شهر اصفهان نیز طی هفته جاری و هفته‌های آینده رویدادهای مختلفی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از امروز هشتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران در اصفهان برگزار می‌شود، ادامه داد: در این المپیاد ۱۰۰۰ نفر از سراسر کشور شرکت کردند که ۳۰ اثر توسط داوران نخبه انتخاب شده است و از امروز میزبان ۳۰ خانواده هستیم که به همراه نوجوان خود به شهر ما می‌آیند و در مدت ۵ روز، استاد راهنما از بهترین‌های سینمای ایران آن‌ها را راهنمایی می‌کنند تا هر کدام یک اثر حرفه‌ای تولید کنند.

قاسم‌زادهبا بیان اینکه نقد و انتقاد مردم اصفهان نشانه سرزنده بودن شهر است؛ گفت: بسیار خرسندیم از اینکه مردم خطاها و کارهای درست شهرداری را می‌بینند، تشویق و نقد می‌کنند، زیرا نشانه آن است که نه تنها شهر ما «شهر زندگی» است، بلکه شهر سرزنده‌ای است که به آن می‌بالیم و سعی می‌کنیم این امانت را درست تحویل نسل بعدی دهیم.

کد خبر 789459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.