دفاع مقدس آزمونی با هزاران کشف و تجربه برای ملت ایران بود

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) گفت: دفاع مقدس آزمونی بزرگ برای ملت بزرگ و قهرمان ایران بود. آزمونی همراه با صدها تجربه و هزاران کشف و شهود که هرگز نمی‌توانست در فضای روزمره زندگی به دست آید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رمضان مجیدی عصر امروز _جمعه بیست‌وسوم شهریور_ در یادواره شهدای دهستان شهیدآباد از توابع شهرستان آوج اظهار کرد: دفاع مقدس واقعه منحصر به فرد در تاریخ ایران اسلامی است.

وی اضافه کرد: دفاع مقدس آزمونی بزرگ برای ملت بزرگ و قهرمان ایران بود. آزمونی همراه با صدها تجربه و هزاران کشف و شهود که هرگز نمی‌توانست در فضای روزمره زندگی به دست آید.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) با بیان اینکه حضور پر شور جوانان برای حضور در جبهه مقاومت در کشورهای سوریه و عراق از دیگر نتایج هشت سال دفاع مقدس است، گفت: در واقع روحیه دوران دفاع مقدس به نسل فعلی منتقل شده و اینها از نتیجه خون پاک و پربرکت شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

سردار مجیدی یاد شهدا را مصداق یاد کردن از خداوند دانست و افزود: اگر این‌چنین است، باید دل شهید قرآنی باشد که اسرار عالم در آن نهفته است و به این ترتیب می‌توانیم از دل شهدا اسرار قرآنی را جست‌وجو کنیم.

وی با تشریح کمک‌های مردم استان قزوین به جبهه مقاومت این اقدام مردم را نتیجه هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: آنچه ما در دوره دفاع مقدس به آن رسیدیم، عقیده «ما می‌توانیم» بود و روحیه خودباوری به مردم ما تزریق شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) با اشاره به سلحشوری‌های اهالی شهیدآباد ادامه داد: دهستان شهیدآباد در شهرستان آوج در دوران هشت سال دفاع مقدس ۴۸ شهید و تعداد زیادی جانباز را تقدیم اسلام کرد و توانست نقش خود را به خوبی در این برهه ایفا کند.

کد خبر 789388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.