تداوم یک‌طرفه شدن کندوان تا تخلیه بار ترافیکی

رئیس پلیس‌راه مازندران با اشاره به پرحجم بودن و ترافیک سنگین تمامی محورهای مواصلاتی استان از تداوم یک‌طرفه شدن کندوان تا تخلیه بار ترافیکی خبر داد.

یدالله جهان‌تاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران آخرین وضعیت ترافیک محورهای مواصلاتی استان را پرحجم و ترافیک سنگین خبر داد و اظهار کرد: محور کندوان به دلیل تردد زیاد و ترافیک سنگین از مسیر شمال به جنوب محور چالوس کرج به‌منظور تخلیه بار ترافیک به‌صورت کامل یک‌طرفه شد.

وی افزود: یک‌طرفه شدن این محور تا تخلیه بار ترافیکی یک‌طرفه شدن آن تداوم دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محور هراز نیز از مناطق مختلف تردد پرحجم و ترافیک سنگین گزارش می‌شود، عنوان کرد: اعمال محدودیت یک‌طرفه در این محور به‌صورت مقطعی در دستور کار پلیس قرار دارد.

جهان‌تاب تردد در سوادکوه عادی و ترافیک را نیمه‌سنگین بیان کرد و گفت: از مسافران تقاضا می‌شود با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی‌ورانندگی سفر خود را مدیریت کرده و به ساعات پایانی شب موکول نکنند.

وی با تأکید بر اینکه با توجه به تعطیلی پایان هفته، یادتان باشد که کوچک‌ترین خطاها بزرگ‌ترین حوادث را رقم می‌زنند، اظهار کرد: رعایت قوانین راهنمایی‌ورانندگی در ساعات پایانی هفته و پرهیز از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز، سفر خوبی را برای خود و خانواده داشته باشیم.

کد خبر 789356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.