اتاق بازرگانی برای رشد و توسعه مازندران نقش مهمی دارد

نماینده ولی فقیه مازندران گفت: برای رشد و توسعه استان، مقابله با معضلات مختلف مربوط به پسماند، آب منطقه‌ای، محیط زیست، کشاورزی، دام و غیره اتاق بازرگانی می‌تواند نقش داشته باشد و ما از آنها مطالبه جدی داریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لائینی بعدازظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ساری واقع در مصلی بزرگ با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت اظهار کرد: یکی از بهترین تصمیم و ابتکارات نظام جمهوری اسلامی گرامی‌داشت هفته وحدت است چرا که وحدت و وفاق ملی برای ما در جایگاه مهم قرار می‌گیرد.

وی افزود: ما وحدت را باید در چند سطح داشته باشیم، اولاً وحدت ملی و در درون خودمان، اقوام و احزاب مختلف باید وحدت و زندگی مسالمت‌آمیز داشته باشیم.

امام جمعه ساری این شعار وفاق ملی رئیس جمهور را بسیار شعار خوبی دانست و گفت: البته نباید اجازه دهیم به بهانه وفاق ملی بعضی از عناصر نابابی که در فتنه‌ها دخیل بودند و ملت اینها را طرد کردند را دوباره برگردانیم.

محمدی‌لائینی گفت: همینطور باید وحدت بین امت اسلامی داشته باشیم، تمام مسلمانان جهان در روزی مثل امروز در کنار غزه و در مقابل صهیونیست‌های جنایتکار بایستند؛ باید وحدت و انسجام مستضعفین جهانی داشته باشیم.

وی عنوان کرد: باید وحدت بین‌ادیانی داشته و در مقابل نگاه کنار گذاشتن دین از صحنه زندگی متحد باشیم، خداوند منادی وحدت بین ادیانی است.

عضو مجلس خبرگان در مازندران با اشاره به میزبانی استان از اتاق بازرگانی کشور یا اتاق ایران بیان کرد: بخش مردمی را همین اتاق بازرگانی نمایندگی می‌کند، اینکه مقام معظم رهبری فرمودند "با مشارکت مردم" اتاق بازرگانی باید در این جهت برنامه و کارنامه داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد باید مردمی و تعاونی باشد، اظهار کرد: اقتصاد دولتی اقتصاد درستی نیست، ما مشکلات و عقب‌ماندگی‌های زیادی در استان خودمان داریم که بخش خصوصی باید برایش برنامه‌ریزی کند.

محمدی‌لائینی ادامه داد: برای رشد و توسعه استان، مقابله با معضلات مختلف مربوط به پسماند، آب منطقه‌ای، محیط زیست، کشاورزی، دام و غیره اتاق بازرگانی می‌تواند نقش داشته باشد و ما از آنها مطالبه جدی داریم، ان‌شالله در پایان سال گزارش خوبی را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به سالروز آغاز ولایت و امامت مطرح کرد: آن نظام و حاکمیتی که می‌تواند بشریت را نجات ببخشد همین نظام است، حاکمیتی که از جنس ولایت باشد معرکه می‌کند.

محمدی‌لائینی با بیان اینکه طوفانی مهمتر از طوفان الاقصی، پیروزی انقلاب اسلامی در دنیا، طوفانی در مقابل جنگ جهانی، طوفان خواباندن فتنه‌های داخلی و مبارزه با داعشی‌ها ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: ان‌شاالله به زودی شاهد طوفان محو اسرائیلی‌ها و نجات غزه‌ای‌ها خواهیم بود.

کد خبر 789331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.