افزایش ۲ رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد

معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد چهارمحال‌وبختیاری گفت: نو رشته‌های روانشناسی شخصیت، مشاوره و ژنومیک در مقطع کارشناسی‌ ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد اضافه و فعال شده‌اند.

پژمان فاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری، با بیان این‌که همه تمهیدات و زیرساخت‌های رفاهی، دانشجویی و فرهنگی جهت آغاز سال تحصیلی جدید فراهم شده است، اظهار کرد: نو رشته‌های روانشناسی شخصیت، مشاوره و ژنومیک در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد اضافه و فعال شده‌اند.

وی افزود: در مقطع دکتری تخصصی، ۱۶۰ نفر و در مقطع کارشناسی‌ارشد، ۱۲۰۰ نفر، حائز شرایط ثبت نام هستند که از این تعداد، ۶۰ درصد را خانم‌ها و ۴۰ درصد را آقایان به خود اختصاص داده‌اند.

معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد چهارمحال‌وبختیاری، اضافه کرد: به تمامی متقاضیان حائز شرایط خوابگاه تعلق می‌گیرد و مطابق مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری کیفیت خوابگاه نیز متفاوت است، خوابگاه‌ها دارای تجهیزات و استانداردهای لازم نیز هستند و هیچ‌گونه کمبودی در این مورد وجود ندارد.

فاضلی خاطرنشان کرد: واحد دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، برای دومین سال پیاپی تبدیل به دانشگاه بین‌المللی شده که با توجه به ایجاد دانشکده‌های جدید و مطابق سیاست‌گذاری‌های انجام شده، این دانشگاه آماده پذیرش حداکثری دانشجویان نخبه و مستعد است.

وی تصریح کرد: دانشکده‌های هوش مصنوعی، صنعت ساختمان، فناوری نوین و علوم کوانتومی در حوزه فنی مهندسی و علوم پایه، دانشکده‌های جامعه و رسانه، تمدن و مطالعات جهان، فرهنگ و زندگی و تعلیم و تربیت در حوزه علوم انسانی، دانشکده کشاورزی و موادغذایی فراسودمند نیز در حوزه صنعت کشاورزی در سال تحصیلی جدید فعالیت خواهند کرد.

کد خبر 789112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.