مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام خمینی(ره) به‌مدت ۳۰ شب مسدود است

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات ساماندهی آبراهه‌های دفع آب‌های سطحی روگذر بزرگراه امام خمینی (ره) به مدت ۳۰ شب از بیست‌وچهارم شهریور سال جاری آغاز خواهد شد، گفت: بر این اساس مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام خمینی (ره) از ساعت ۲۳:۳۰ تا ۰۶:۰۰ مسدود است.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بزرگراه دو طبقه امام خمینی اصفهان یکی از پیشرفته‌ترین پروژه‌های عمرانی و شهرسازی در زمینه حمل‌ونقل در کشور است که توسط شهرداری اصفهان اجرا شده و ارتباط مستقیمی بین رینگ چهارم یا همان رینگ حفاظتی و رینگ سوم شهر اصفهان برقرار کرده است.

وی افزود: روزانه خودروهای زیادی از این بزرگراه تردد می‌کند و همین موضوع نشان‌دهنده اهمیت ویژه این مسیر در این کلان‌شهر است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات شهرداری برای ساماندهی مسیر بزرگراه امام خمینی تاکید کرد: با نزدیک شدن به فصل پاییز و بارش‌های احتمالی، عملیات ساماندهی آبراهه‌های دفع آب‌های سطحی روگذر بزرگراه امام خمینی (ره) در راستای افزایش ایمنی این مسیر در مواقع سرد سال انجام خواهد شد.

محمدحسینی گفت: به اطلاع شهروندان می‌رساند این عملیات به مدت ۳۰ شب از شنبه (بیست‌وچهارم شهریور سال جاری) آغاز خواهد شد، از این‌رو مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام خمینی (ره) از ساعت ۲۳:۳۰ تا ۰۶:۰۰ مسدود است.

وی ادامه داد: در این راستا از شهروندان گرامی درخواست می‌شود با رعایت احتیاط از معبر همسطح این بزرگراه استفاده کنند.

کد خبر 788930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.