همایش پیاده‌روی خانوادگی غرب اصفهان برگزار می‌شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی که از برنامه‌های جانبی یادواره شهدای این منطقه است، جمعه (سی‌ام شهریور سال جاری) همزمان در سه منطقه شهرداری اصفهان از ساعت ۰۷:۰۰ برگزار می‌شود.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری یادواره شهدای غرب اصفهان و گرامیداشت بیش از ۹۰۰ شهید در سطح منطقه ۹ شهرداری اصفهان به‌مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: این برنامه‌ها با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا به‌ویژه شهدای دفاع مقدس، قهرمان‌پروری و معرفی رشادت‌های شهیدان برای شهروندان به‌ویژه کودکان و نوجوانان و تجلیل از خانواده محترم شهدا اجرا می‌شود.

وی افزود: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی که از برنامه‌های جانبی یادواره شهدای این منطقه است، جمعه (سی‌ام شهریور سال جاری) همزمان در سه منطقه شهرداری اصفهان از ساعت ۰۷:۰۰ برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تاکید کرد: مخاطبان این برنامه‌ها اقشار مختلف جامعه از جمله کودکان، نوجوانان و جوانان هستند که به فراخور سن آن‌ها برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود.

قاضی‌عسگری با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای استقبال از هفته دفاع مقدس در این منطقه گفت: حمایت از برگزاری یادواره شهدای محلات منطقه در شش محله، حمایت از آماده‌سازی و تدوین و چاپ کتاب شهدای محلات منطقه در سه محله، حمایت از برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموزی مدارس سطح منطقه در ۲۶ مدرسه و برگزاری مسابقات ورزشی مختلف با عنوان «جام شهدای غرب اصفهان» در ۱۲ محله از جمله این اقدامات است.

همایش پیاده‌روی خانوادگی غرب اصفهان برگزار می‌شود

وی ادامه داد: اقدامات دیگری همچون تهیه بانک اطلاعاتی از شهدای منطقه (تهیه تصویر شهدا)، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان در یک سال گذشته به‌صورت هفته‌ای (۶۴ خانواده)، تشکیل ستاد اجرایی برگزاری کنگره غرب اصفهان در منطقه و برگزاری جلسات مختلف با معتمدین محلات، بسیج و فعالان عرصه دفاع مقدس پیرامون برگزاری کنگره در راستای استقبال از هفته دفاع مقدس انجام شده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام این منطقه در راستای استقبال از هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها شامل برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در سی‌ام شهریور، برگزاری کنگره شهدای منطقه از یکم تا چهارم مهر در خیابان شهید عشوریون (دهکده دفاع مقدس، سخنرانی، مداحی، غرفه‌های فرهنگی و سایر موارد) از نماز مغرب و عشا و اجرای نمایش جابر ویژه نوجوانان دختر و بانوان از سوم تا پنجم مهر به‌صورت روزانه دو سانس اجرا مجتمع امام خمینی (ره) می‌شود.

قاضی‌عسگر گفت: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای غرب اصفهان در محله‌های جروکان، بهارانچی، نصرآباد، زهران و گورتان و برگزاری کنگره شهدای غرب این کلان‌شهر با حضور خانواده شهدا در پنجم مهر سال جاری از ساعت ۱۹:۳۰ از دیگر برنامه‌های در دست اقدام این منطقه در راستای استقبال از هفته دفاع مقدس است.

کد خبر 788861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.