ساعت هوشمند جدید Boat چه مشخصاتی دارد؟

ساعت هوشمند Boat Storm Call 3 Plus دارای حسگرهایی برای اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون و ردیابی خواب است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت Boat یک ساعت هوشمند جدید به نام Storm Call 3 Plus معرفی کرده است که دارای نمایشگر ۱.۹۶ اینچی با رزولوشن ۲۸۸ * ۲۴۰ پیکسل است، انرژی مورد نیاز آن با استفاده از یک باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که تا هفت روز شارژدهی دارد، البته زمانی که تماس بلوتوثی و قابلیت نمایشگر همیشه روشن آن فعال باشد تا دو روز دوام می‌آورد.

ساعت هوشمند Boat Storm Call 3 Plus از بیش از ۷۰۰ حالت ورزشی مانند دویدن، دوچرخه‌سواری، شنا و یوگا پشتیبانی می‌کند و دارای حسگرهایی برای اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون و ردیابی خواب است، از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به کنترل موسیقی و دوربین، به‌روزرسانی آب‌وهوا، اعلان‌ها و حتی بازی‌ها اشاره کرد، محصول یادشده گواهی IP67 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر تعریق، گردوغبار و آب مقاوم است.

ساعت هوشمند Boat Storm Call 3 Plus با قیمت ۱۳.۶۹ دلار و در رنگ‌های مشکی، سبز، آبی، سبز، هلویی و مشکی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 788808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دانشجوی ایرانی IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۲
    0 0
    تا زمانیکه یک ساعت هوشمند قابلیت نصب سیمکارت نداشته باشد و مستقل از تلفن همراه نباشد بدرد نمی خورد و جز حمل بار اضافی سود و فایده ای ندارد