انقلاب اسلامی ایران الگوی مقاومت در غزه است/ استفاده از ظرفیت مردم در کنگره شهدا

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان از شهدا به‌عنوان مظهر عزت ایران یاد کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران، الگوی مقاومت در غزه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار مجتبی فدا امروز _سه‌شنبه بیستم شهریور_ در مراسم رونمایی از پوستر کنگره بزرگداشت سرداران و ۱۱۱۰ شهید منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان اظهار کرد: بنا بر گفته مقام معظم رهبری بزرگداشت یاد شهدا و شهیدپروری، جهاد است.

وی افزود: اینکه کنگره شهدا با برنامه‌ریزی انجام می‌شود و تنها به یک شب برگزاری مراسم بسنده نمی‌شود، اتفاق بسیار خوبی است، اما پیشنهاد می‌کنم مردم در برنامه دخیل باشند، زیرا شهدا متعلق به مردم هستند؛ آن‌ها در مقطعی تمام هستی خود را فدای آرامش و امنیت مردم کردند و برگزاری یادواره برای شهدا کمترین کاری است که در قدردانی از فداکاری‌های شهدا انجام می‌دهیم.

انقلاب اسلامی ایران الگوی مقاومت در غزه است/ استفاده از ظرفیت مردم در برگزاری کنگره شهدا

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به اینکه طی هماهنگی با صداوسیما می‌توان هر روز در یکی از محله‌های اصفهان اتفاقاتی که در زمان جنگ در آن محله رخ داده را از زبان مردم بازگویی کرد تا خاطرات در ذهن مردم زنده و تداعی شود، تصریح کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی باید هر روز در مدارس نام یک شهید برده شود تا بدانند شهدا در کدام مدرسه تحصیل می‌کردند.

فدا پیشنهاد داد: در منزل ۱۱۰۰ شهید، یک عکس شهید زده شود یا در این یک هفته چراغی در خانه شهید روشن شود تا همه بدانند این منزل شهید است؛ در کنگره باید یک کار ماندگار انجام شود.

انقلاب اسلامی ایران الگوی مقاومت در غزه است/ استفاده از ظرفیت مردم در برگزاری کنگره شهدا

وی از شهدا به‌عنوان مظهر عزت ایران یاد کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران، الگوی مقاومت در غزه است.

کد خبر 788659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.