حمایت کامل دستگاه قضایی از ماموریت‌های انتظامی در اسلام‌آباد غرب

رئیس دادگستری اسلام آبادغرب از دستگاه قضائی و پلیس به عنوان دو بال امنیت‌بخش در جامعه یاد کرد و گفت: این دو نهاد حاکمیتی امروز مصمم‌تر از هر زمان دیگری به دنبال برقراری امنیت و آرامش در جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، یوسف جلیلیان ظهر امروز _سه‌شنبه بیستم شهریور_ در دیدار با سرهنگ آریا عبدی سرپرست فرماندهی و مدیران انتظامی اسلام آباد غرب اظهار کرد: خوشحال هستم که امروز توفیق خدمتگزاری به مردم شریف اسلام‌آباد غرب را که همواره مدافع و پشتیبان نظام و رهبری بوده‌اند، پیدا کرده‌ام.

وی با بیان اینکه برای خود هیچ شانی به جز خدمت به مردم قائل نیستم، افزود: با کمک همه همکارانم در مجموعه قضائی و انتظامی تلاش می‌کنیم بهترین خدمات را به مردم ارائه کرده و گره از مشکلات آن‌ها باز کنیم.

رئیس دادگستری اسلام‌آباد غرب با اشاره به اهمیت و نقش پلیس در برقراری نظم و امنیت جامعه، تصریح کرد: بدون تردید اقتدار حاکمیت و کشور در گرو اقتدار پلیس است و تضعیف این نهاد انقلابی به منزله تضعیف کشور و سست شدن پایه‌های امنیت جامعه است.

جلیلیان با اعلام حمایت کامل دستگاه قضائی شهرستان از اقدامات امنیت آفرین پلیس و مأموران انتظامی، تاکید کرد: این حمایت به طور قطع سبب ارتقا و توسعه امنیت پایدار اسلام آباد غرب خواهد شد.

وی با قدردانی از حس مسئولیت‌پذیری فرمانده، مدیران و کارکنان انتظامی اسلام آباد غرب برای کمک به دستگاه قضائی، گفت: مطمئن هستم با همین روحیه می‌توان بر بسیاری مشکلات غلبه کنیم و خدمات بهتری به شهروندان ارائه کنیم

رئیس دادگستری اسلام‌آباد غرب عنوان کرد: دستگاه قضائی و پلیس به عنوان دو نهاد امنیت آفرین در جامعه کاملاً با یکدیگر هماهنگ و تلاش می‌کنند تا ضمن ارائه خدمات لازم به عموم شهروندان فضا را بیش از گذشته برای مجرمان تنگ کرده و اجازه عرض اندام به آنها ندهند.

آریا عبدی، سرپرست فرماندهی انتظامی اسلام آباد غرب نیز در این دیدار، با تبریک انتساب جلیلیان به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان، از وی به عنوان یکی از مدیران خوشنام و کاردان دستگاه قضائی یاد کرد و گفت: امیدوارم حضور این مدیر توانمند در اسلام آباد غرب سرآغازی بر افزایش امنیت فعلی باشد.

وی با اشاره به آمادگی پلیس اسلام آبادغرب برای تعامل همه جانبه با رئیس جدید دادگستری شهرستان، ادامه داد: من و همکارانم آماده‌تر از همیشه عزم خود را برای برخورد با هرگونه ناهنجاری جزم کرده و بی تردید قاطعانه با مجرمان برخورد می‌کنیم.

سرپرست انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره بر تعامل خوب پلیس و دستگاه قضائی اسلام آبادغرب طی سال‌های اخیر، گفت: هرچقدر این تعامل افزون‌تر باشد، عرصه بیشتر بر مجرمان تنگ می‌شود و مردم از امنیت مضاعف‌تری برخوردار خواهند شد.

کد خبر 788652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.