چهره بهتری از بعثت کرمانشاه در مسابقات آینده شاهد خواهیم بود

سرمربی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه گفت: هرچند تیم ما نتیجه مسابقه اول خود را واگذار کرد اما قطعاً و در ادامه رقابت‌های لیگ آزادگان چهره به مراتب بهتری را از این تیم خواهید دید.

به گزارش خبرنگار ایمنا در کرمانشاه، علی نظر محمدی امروز _سه‌شنبه بیستم شهریور_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ابتدا باید به بازیکنان دو تیم بعثت کرمانشاه و شهر راز شیراز به خاطر تلاش‌هایی که برای پیروزی تیم خود داشتند خسته نباشید عرض کنم و این پیروزی را هم به نماینده شیراز تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بازیکنان دو تیم در طول مسابقه تلاش زیادی کردند، مخصوصاً بازیکنان تیم بعثت چرا که شرایط روحی مناسبی داشتند و حتی برای پیروزی پا به این مسابقه گذاشته بودند.

سرمربی تیم بعثت کرمانشاه یادآوری کرد: با این حال علی رغم اینکه نیمه اول را پیروز به رختکن رفتیم در نیمه دوم نهایتاً نتوانستیم از پیروزی خود حراست و در لحظات آخر به امتیاز را به حریف تقدیم کردیم.

وی با تاکید بر اینکه بعثت کرمانشاه مستحق شکست مقابل شهر راز شیراز نبود، گفت: تیم ما در این مسابقه مستحق حداقل کسب نتیجه مساوی بود اما خب فوتبال، ورزشی غیر قابل پیش بینی است و در نهایت مغلوب شدیم.

محمدی در عین حال اعلام ۱۰ دقیقه وقت اضافه که آن هم ۱۴ دقیقه به طول انجامید را یکی از نکات منفی مسابقه اعلام کرد و گفت: داور یک ضربه پنالتی هم برای حریف اعلام کرد که چون از صحنه دور بودم نمی‌توانم در مورد درست یا غلط بودن این مسئله اظهار نظر کنم.

سرمربی بعثت کرمانشاه با بیان اینکه این تیم اولین تجربه خود را در لیگ آزادگان را تجربه می‌کند، افزود: خیلی از بازیکنان تازه به ترکیب تیم اضافه شده‌اند و قطعاً در هفته‌های آتی عملکرد بسیار بهتری را هم از آن‌ها و هم تیم شاهد خواهیم بود.

کد خبر 788618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.