طرح الحاق به محدوده بدون هماهنگی با شهرداری انجام شده است

عضو شورای شهر زنجان گفت: برای نخستین‌بار است که الحاق به محدوده را می‌شنویم و اصلاً هیچ هماهنگی با شهرداری نشده است، در حالی که شهرداری نقش اصلی را دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، مهدی طالب امروز_ سه‌شنبه بیستم شهریور- در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان اظهار کرد: به تازگی مسکن و شهرسازی به متقاضیان مسکن، پیامک اعطای زمین ارسال کرده است که بدون هماهنگی با شورا و شهرداری بوده است.

وی تصریح کرد: «اراضی ثمین ۳» تحت عنوان «دهکده شهری» و یادآوری اینکه از هفت هزار نفر متقاضی جامانده به سه هزار و ۳۰۰ نفر که تک واریزی داشتند، ارسال شده است که گویا بدون برنامه بوده است.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد استان برای این کارهای لحظه‌ای برنامه‌ای ندارد و فقط شاهد اظهارات ضدونقیض هستیم.

طالب گفت: گویا برخی مسئولان و برنامه‌ریزان برای چنین کارهایی خواب نما شده‌اند، یعنی هر خوابی که شب می‌بینند، صبح اجرایی می‌کنند.

عضو شورای شهر زنجان گفت: کسی که این پیامک را به متقاضیان فرستاده اصلاً فکر کرده است که ۳۳۰۰ خانوار پس از اعطای زمین چه خواهند کرد، این خانوارها می‌خواهند در اینجا شهر نشین باشند یا کشاورزی و دامداری انجام دهند.

وی گفت: هر طرح باید تحقیق شده باشد و نباید بدون برنامه‌ریزی طرح‌ها عملیاتی شود و صرفاً به هر قیمت کار شعاری انجام ندهند تا به اسم آنها زده شود.

طالب تصریح کرد: ما برای نخستین‌بار است که الحاق به محدوده را می‌شنویم و اصلاً هیچ هماهنگی با شهرداری نشده است، در حالی که شهرداری نقش اصلی را دارند.

وی افزود: من همین جا از دستگاه‌های نظارتی مثل بازرسی می‌خواهم که در این خصوص ورود کنند.

کد خبر 788556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.