وضعیت روکش آسفالت خیابان‌های بلوار آب و مقداد اول اصلاح شد

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: به‌منظور ارتقای کیفیت وضعیت معابر، رفاه شهروندان و بهبود ظرفیت‌های زیرساختی و عمرانی در این منطقه، روکش دوم آسفالت خیابان بلوار آب به‌زودی تکمیل می‌شود و پس از آن اجرای این عملیات برای خیابان مقداد اول در دستور کار قرار می‌گیرد.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تداوم اجرای پروژه‌های شاخص زیرساختی و عمرانی در این منطقه اظهار کرد: کلان‌شهر اصفهان به‌عنوان مرکز استان نقش ویژه‌ای در بازنمایی کیفیت به شهروندان و البته گردشگران دارد که شاید بتوان یکی از شاخص‌های عملکرد مناسب در حوزه جلب رضایت شهروندی را کیفیت مناسب زیرساخت‌ها برای تردد روزانه عموم مردم در معابر و خیابان‌ها دانست.

وی افزود: به‌دنبال این مهم و با بررسی‌های به عمل آمده درباره نیازسنجی‌های دارای اولویت برای ارتقای کیفیت و بهبود ظرفیت‌های زیرساختی از جمله وضعیت آسفالت خیابان‌ها، اقدامات قابل توجهی در زمینه اصلاح وضعیت روکش آسفالت خیابان‌های منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان صورت پذیرفته است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای روکش دوم آسفالت بلوار آب این منطقه تصریح کرد: مساحت این پروژه ۵۶ هزار متر مربع بوده که تاکنون ۳۱ هزار مترمربع آن انجام شده است.

نظری‌پور ادامه داد: به منظور اجرا و تکمیل این پروژه عمرانی و زیرساختی، به ۶ هزار و ۷۰۰ تن آسفالت نیاز است که تاکنون بیش از ۳ هزار تن برای این عملیات استفاده شده است.

وی با بیان اینکه کمتر از نیمی از مراحل اجرا و اتمام این پروژه باقی‌مانده است، خاطرنشان کرد: روکش دوم آسفالت خیابان مقداد اول نیز باقی مانده است که پس از اتمام و تکمیل پروژه بلوار آب انجام خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان درباره اعتبار اجرای پروژه روکش آسفالت خیابان‌های مذکور اظهار داشت: به منظور تکمیل و عملیاتی‌سازی پروژه روکش دوم آسفالت خیابان‌های بلوار آب و مقداد اول، اعتباری معادل حدود ۱۶ میلیارد تومان لازم تخصیص یافته است.

نظری‌پور خاطرنشان کرد: به‌دنبال مداومت و پیگیری‌های لازم نظرات و پیشنهادات شهروندان این منطقه، در آینده دیگر پروژه‌های اصلاح وضعیت و به‌روزرسانی ظرفیت‌های زیرساختی را در این منطقه شاهد خواهیم بود.

کد خبر 788448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.